کارخانه ساخت رزین پلی استر مایع

ساخت رزین پلی استر مایع در کارخانه ‌های متعددی در سراسر کشور انجام می ‌شود. کارخانه های ساخت رزین پلی استر مایع همواره باید در نظر داشته باشند که ساخت این محصول را با توجه به استاندارد های جهانی به انجام برسانند و تمامی فرآیند تولید این محصول را تحت نظر کارشناس کنترل کیفی انجام دهند تا محصول شان از لحاظ کیفی همواره در درجه بالایی قرار داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما همراه باشید.

کارخانه ساخت رزین پلی استر مایع

خصوصیات رزین پلی استر در حالت مایع

خصوصیات رزین پلی استر در حالت مایع

رزین پلی استر نوعی ماده صنعتی است که برای مجسمه سازی و تولید سنگ های مصنوعی استفاده می ‌شود. در ساختار رزین پلی استر ماده ‌ای به نام هاردنر و یا خشک کن وجود دارد که هنگامی که حرارت آن بالا می رود به صورت ژله در می آید و سپس سخت و محکم می شود.

رزین پلی استر مایع بوی تندی دارد. از همین جهت هنگام استفاده از آن در اتاق باید از تهویه مناسب استفاده شود. رزین پلی استر مایع به بعضی از اجسام مانند چوب به خوبی می چسبد. لازم به ذکر است که این محصول باید در مکانی خنک و تاریک نگهداری شود.

طول عمر رزین پلی استر در حالت معمول ۱۲ ماه می باشد. یکی از خصوصیات این محصولات این است که در مقابل نور تغییر رنگ نمی دهند و هاردنر هایی که در آن به کار می ‌رود در دو نوع مایع و خمیری می ‌باشند که هاردنر مایع به رنگ آب است و بوی بسیار تندی دارد.

زمان سفت شدن و خشک شدن رزین پلی استر به میزان هاردنر موجود در آن بستگی دارد که با کم و زیاد کردن هاردنر می توان، زمان سفت شدن آن را تنظیم کرد. به طور مثال رزین های پلی استر در لایه های بسیار نازک دیر تر خشک و سفت می‌ شوند و برای کم کردن زمان سفت شدن آن باید مقدار هاردنر موجود در آن را به ۴ درصد رساند.

بازار پخش عمده رزین پلی استر مایع

بازار پخش عمده رزین پلی استر مایع

با توجه به کار برد بالای رزین پلی استر مایع در صنایع مبلمان و مجسمه‌ سازی، این محصولات متقاضیان بسیار زیادی را جذب خود می ‌کنند. از این جهت بازار رزین پلی استر با رونق قابل توجهی مواجه می ‌شود.

به طور کلی امروزه بازار پخش عمده رزین پلی استر مایع به دو صورت غیر حضوری و فیزیکی فعالیت دارد که با گسترش بستر اینترنت، بازار پخش غیرحضوری این محصول فعال تر از نمونه های فیزیکی است. چرا که اکثر خریداران ترجیح می ‌دهند تا پلی استر مایع را به صورت غیر حضوری و اینترنتی خریداری کنند تا بدین نحو بتوانند در هزینه و وقت خود نهایت صرفه‌ جویی را به انجام برسانند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما