فروش انواع رزین پلی استر ایران کیتون

رزین در انواع مختلف تولید می گردد و به دو دسته طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین پلی استر کیتون شامل رزین های مصنوعی است که از واکنش اسید های آلی دو عاملی و الکل های چند عاملی پدید می آیند. این مواد، در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارند.

از ویژگی‌های بارز رزین پلی استر کیتون، مقاومت بالا در برابر حرارت است. این رزین قادر است در دماهای بالا تا 200 درجه سانتیگراد عمل کند، بدون اینکه کیفیت و ویژگی‌ های خود را از دست دهد. لذا این خصوصیت، آن را به یک ماده ایده‌ آل برای استفاده در محصولاتی که با دماهای بالا در تماس هستند، مانند قطعات خودرو، لوازم خانگی و صنایع الکترونیکی تبدیل می‌ کند.

فروش انواع رزین پلی استر کیتون ایران به روش های مختلف صورت می گیرد. از این میان می توان به فروش اینترنتی این محصول اشاره نمود که با استقبال خریداران و مشتریان همراه بوده است.

فروش انواع رزین پلی استر ایران کیتون

نگاهی بر تولید رزین پلی استر در ایران

نگاهی بر تولید رزین پلی استر در ایران

همان طور که گفته شد، رزین ها کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارند. از این ماده برای ساخت قالب، دیوار های قابل شست و شو و… استفاده می گردد. این ماده در کشور های مختلف تولید می گردد که ایران نیز جزء این کشور ها می باشد.

از زمان اکتشاف نفت تا به امروز، پیشرفت های زیادی در صنعت نفت و پتروشیمی حاصل شده است. صنایع نفتی و پتروشیمی ایران نیز از این پیشرفت بی نصیب نبوده اند. در سال های اخیر، تولیدات و اکتشافات جدید در زمینه فرآورده ها و مشتقات نفتی به دست آمده است. رزین پلی استر نیز یکی از همین مشتقات نفتی است که در پتروشیمی تولید شده و برای تولید محصولات متنوع، به صنایع پایین دستی ارسال می گردد.

تولید رزین پلی استر در ایران مربوط به حدود 30 سال پیش می باشد. کارخانه ها و صنایع تولید رزین، این نوع از رزین را تولید نموده اند. به این ترتیب، علاوه بر تأمین و رفع نیاز صنایع داخلی، این محصول با ارزش را به کشور های مختلف از جمله اروپا صادر نموده اند. رزین پلی استر تولیدی کشور در بازار های جهانی، به عنوان برندی معتبر و با کیفیت پا به عرصه می گذارد و با کیفیت بالای خود، فروش خوبی در بازار کشورهای هدف صادرات دارد. این امر، ارزآوری برای کشور و افزایش اشتغال زایی و رونق اقتصادی کشور را به همراه دارد.

مرکز خرید محصول

مرکز خرید رزین پلی استر برند کیتون

مرکز خرید رزین پلی استر برند کیتون، برای فروش بیشتر و توزیع گسترده این محصول در سراسر کشور و تسهیل در خرید مشتریان از طریق فضای مجازی، اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده است. این مرکز با عرضه انواع رزین به خصوص رزین پلی استر، زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم می آورد.

این اقدام مرکز خرید کمک نموده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه فروش رزین پلی استر کنار بروند. لذا محصول مستقیماً و بدون واسطه در اختیار مشتریان و خریداران قرار گیرد. خریداران نیز با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت محصول و داشتن استاندارد ها لازم و بین المللی رزین را با قیمت مناسب و ارزان تر از بازار خریداری می نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما