کارخانه رزین ایزوفتالیک پلی استر در مشهد

رزین ایزوفتالیک پلی استر از جمله رزین های پرکاربرد می باشد که دارای مقاومت بالایی در مقابل آب و مواد شیمیایی است و از آن در موارد خاصی استفاده می کنند تا سطح را از خورندگی حفظ کنند. کارخانه تولیدی این رزین در شهر مشهد با استفاده از تجهیزات مدرن، به ساخت این محصول با کیفیت درجه یک و کارایی بالا می پردازد.

کارخانه رزین ایزوفتالیک پلی استر در مشهد

بهترین رزین ایزوفتالیک پلی استر

بهترین رزین ایزوفتالیک پلی استر چیست؟

آیا می دانید بهترین رزین ایزوفتالیک پلی استر چیست؟

امروزه رزین پلی استر غیر اشباع در صنایع متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند که بر احساس میزان فتالیکی که در آنها مورد استفاده قرار می گیرد به دو دسته رزین پلی استر ایزوفتالیک و رزین پلی استر ارتوفتالیک تقسیم بندی می شوند.
در حقیقت با بکارگیری اسید های متنوع ایزو و ارتو، نام و کارایی این دو رزین متفاوت گردیده است. می توان گفت رزین ایزوفتالیک پلی استر نمونه ای از بهترین این رزین ها می باشد که در مقابل ضربه بسیار مقاوم است و به همین جهت در صنایع خاصی به کار گرفته می شود.

از جمله صنایعی که از این محصول استفاده فراروانی می کنند می توان به صنایع بهداشتی، صنایع حمل و نقل، صنایع گاز، نفت و پتروشیمی، صنایع دریایی و … اشاره کنیم.

بهترین و مرغوبترین رزین ایزوفتالیک پلی استر معمولا از ویژگی ها و خصوصیاتی زیادی بهره می برد که برخی از آنها به قرار زیر هستند:

  • کشش مناسب در تولیدات مختلف
  • مقاومت کافی و انعطاف قابل قبول
  • تغییر شکل متناسب با طراحی و موارد کاربرد
  • دارای مقاومت و استحکام کششی
  • خمش بالا
  • مقاوم در برابر رطوبت و آب
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی مضر

با توجه به اینکه این محصول دارای قابلیت های فراوانی می باشد و از قیمت مناسبی برخوردار است، شاهد استفاده ی گسترده ی آن در صنایع مختلف جهان هستیم.

تولید مستقیم محصول در مشهد

تولید مستقیم رزین ایزوفتالیک در مشهد

تولید رزین ایزوفتالیک مشهد با توجه به استفاده زیاد از این محصول در ساخت قطعات فایبرگلاس، ساخت لوله و مخازن FRP، صنایع ساختمانی آب و فاضلاب و … بسیار گسترده می باشد.
این نوع رزین ها در حقیقت در دسته رزین های غیر اشباع می باشند که بیشتر در ساخت صنایعی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. برخلاف نوع دیگر رزین های ارتو که دارای کاربردهای عمومی می باشند.
معمولاً رزین ایزوفتالیک بسیار سبک و کم حجم است و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار می باشد. به همین جهت به راحتی از این محصول تولیدی در صنایع مختلف استفاده فراوانی می کنند.
معمولاً تولید مستقیم این رزین در مشهد و سایر شهرستان ها به شیوه های مختلفی صورت می گیرد. می توان گفت شیوه تولید این محصول بر میزان کیفیت آن اثر می گذارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما