خرید رزین اپوکسی به قیمت عمده

مغازه‌ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند که به تولید و فروش رزین اپوکسی هم به صورت فیزیکی و هم اینترنتی مشغولند. موارد زیادی وجود دارد که هنگام جستجوی مناسب رزین اپوکسی، برای کلیه پروژه‌های صنعتی و غیر صنعتی خود باید به آنها فکر کنید.

اگر احیاناً به دنبال رزین های با کیفیت با قیمت ارزان هستید خرید عمده‌ ی این محصولات از فروشگاه‌های معتبر می‌تواند به انتخاب شایسته و به صرفه شما کمک شایانی بنماید.

خرید رزین اپوکسی به قیمت عمده

شرکت های پخش عمده رزین اپوکسی در تهران

شرکت های پخش عمده رزین اپوکسی در تهران

شرکت‌های فراوانی در ایران موجود هستند که در رابطه با تولید و فروش و پخش عمده رزین اپوکسی فعال هستند. قابل ذکر است که اکثر این شرکت‌ها به صورت عمده، فروش، صادرات و واردات خود را به سرانجام می‌ رسانند.

شرکت‌ های بسیاری به صورت عمده در صدر فروش این محصولات قرار دارند که البته شرکت‌های موجود در تهران، از آمار بیشتری به صورت فروش عمده برخوردار هستند.

اگر نمی‌دانید رزین اپوکسی مورد نیازتان را از کجا بخرید؟

یا چنانچه تازه کار هستید و به دنبال مواد رزینی مناسب هستید.

باید بگوییم که ممکن است بسیاری از مراکز فروش با اپوکسی های ارزان توجه شما را به خود جذب کند. اما اگر کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهید، می توانید به بسیاری از شرکت‌ های تولید اپوکسی اطمینان کنید که کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهند.

شرکت‌های بسیاری هستند که قادر به ایجاد فرمول‌های سفارشی برای رفع نیازهای شما نسبت به این محصولات هستند. زیرا محصولاتی که با قیمت بسیار کم پیشنهاد می‌شوند، ممکن است کیفیت چندان بالایی نداشته باشند و رضایت و کیفیت کار شما را به شدت کاهش دهد و در نتیجه شما از نتیجه‌ی کار خود رضایت کامل را نداشته باشید.

نحوه تولید رزین اپوکسی چوب

می‌خواهیم گام به گام پیش برویم و پاسخگوی این سوالات باشیم تا بتوانیم اثرمان را خلق کنیم.

  • بهترين رزین اپوکسی برای کاربرد آن با چوب کدام است؟ رزین مورد نیاز برای این کار رزین سخت است که می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری نمایید. ترجیحا از رزین های دیر پخت استفاده کنید که مناسب کارهای تزئینی هستند. رزین ماده‌ای حساس است به همین دلیل قبل از شروع باید شرایط ایده‌ آل ایجاد شود، دمای مناسب پردازش رزین اپوکسی حداقل 20 درجه سانتیگراد است.
  • بهترین رزین اپوکسی برای کاربرد آن با چوب؟ رزین مورد نیاز برای این کار رزین سخت است که می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری نمایید. ترجیحاً از رزین های دیر پخت استفاده کنید که مناسب کارهای تزئینی هستند.
  • رزین ماده‌ای حساس است به همین دلیل قبل از شروع باید شرایط ایده‌ آل ایجاد شود، دمای مناسب پردازش رزین اپوکسی حداقل 20 درجه سانتیگراد است.
  • نکته اصلی، ساخت یک اثر هنری با چوب و رزین مناسب است. چوب مورد استفاده باید تا حد امکان طبیعی باشد و پردازش شده و کاملا صاف و صیقلی باشد. شما می‌توانید خودتان پردازش کنید و یا از یک نجاری یا فروشگاه اینترنتی خرید کنید. برجستگی و ترک ها را می‌توان با اپوکسی شفاف پر کرده و به اصطلاح آب بندی کنید.
  • قرار دادن مدل در قالب: رزین اپوکسی را مخلوط کنید. خیلی آرام و آهسته این کار را انجام دهید تا رزین حباب تشکیل ندهد. چنانچه با رعایت تمام جوانب کار، حباب دار شد، می توانید به کمک فندک حباب ها را از بین ببرید و به اصطلاح کار را ویبره کنید.

لیست قیمت رزین اپوکسی ایرانی و خارجی

لیست قیمت رزین اپوکسی ایرانی و خارجی

امروزه رزین های اپوکسی از کارایی زیادی برخوردار است از جمله کارایی در صنعت و هنر و دکوراسیون و غیره که به همین دلیل هر روزه شاهد افزایش عرضه‌ این محصولات در ایران و دیگر کشورها هستیم.

ار آنجا که رزین اپوکسی خارجی قیمت بیشتری نسبت به رزین های مشابه داخلی دارد توانسته سبب رقابت با موارد مشابه داخلی شود. از این رو قیمت این محصولات بعد از کیفیت و کارایی در سایت‌های مختلف لحاظ می‌شود.

درصد خلوص و غلظت رزین می‌تواند روی قیمت تاثیر بگذارد به همین علت هر چه میزان شفافیت و وضوح کریستالی مانند اپوکسی بیشتر باشد قیمت این نوع رزین بیشتر خواهد بود.

قیمت رزین اپوکسی در بسیاری از سایت‌ها و مراکز فروش متفاوت است که می‌توانید با یک تطبیق ساده به نسبت کیفیت و قیمت خریدی لذت بخش و به صرفه ای داشته باشید.

کاربرد در صنعت

رزین اپوکسی در صنعت به دلیل ویژگی‌های چسبندگی قوی و زیبایی دو چندان، توانسته به یک محصول همه کاره در بسیاری از صنایع تبدیل شود.

رزین اپوکسی همچنین محصولی با دوام است که می‌توان از آن با مواد مختلفی از جمله چوب، پارچه، شیشه، چینی و یا فلز کار کرد.

با توجه به همه‌ی این موارد نکته مهم اینجاست که مقاومت رزین اپوکسی در برابر آب بسیار کم است، زیرا که تکرار شرایط مرطوب می‌تواند به مرور زمان موجب خرابی رزین شود که این امر گویای این است که رطوبت می‌تواند بر دوام طولانی مدت رزین تاثیر گذارد.

رزین به عنوان چسب هم کاربرد دارد، زیرا که خاصیت قوی اپوکسی باعث چسبندگی ساختاری و مهندسی می‌شود، اگر بخواهیم مثال‌هایی در جهت کاربرد اپوکسی بزنیم شامل ساخت مواردی چون وسایل نقلیه، اسنوبرد، هواپیما، دوچرخه و غیره می‌شود.

استفاده از چسب اپوکسی فقط به همین موارد ختم نمی‌شود در واقع در هر کاری قابل استفاده هستند، زیرا که می‌تواند انعطاف پذیر، سفت و سخت و مات و شفاف باشند.

در سیستم‌ های الکترونیکی به جهت اینکه از گرد و غبار و رطوبت جلوگیری می‌کند و عایق فوق‌ العاده‌ ای به شمار می‌آید، یکی از رزین های مورد استفاده در ایجاد مدار و تولید عایق ها و موتورها و ترانسفورماتورها می باشد.

امروزه در محیط اطراف بسیاری از این کفپوش ها را دیده‌ایم. کفپوش های تراشه و ترازو از این نوع رزین های چسبنده هستند که باعث دفع آفات و بهینه کردن مصرف آب می‌شود.

استفاده از رزین اپوکسی در تعمیرات هم حائز اهمیت است. به دلیل خاصیت چسبندگی زیاد، بسیاری از مصرف کنندگان از رزین اپوکسی برای ترمیم و نگهداری لوازم خانگی خود استفاده می‌کنند.

ارائه محصول به صورت بشکه ای

ارائه رزین اپوکسی بشکه ای

پوشش‌های کامپوزیت که پایه‌های اصلی آن اپوکسی است شامل اکسید گرافن اصلاح شده هستند که با نشاسته آماده می‌شود. این پوشش با سنجش مادون قرمز کار می‌کند و شناخته می‌شود.

از آنجایی که این نانو کامپوزیت ها منشا آلی دارند، می‌توان از آنها برای پوشاندن سطوح فلز در صنعت های مختلف استفاده‌ی فراوانی کرد.

در روند اپوکسی خالص عامل پخت آمینی و کامپوزیت و در روند ترکیب اپوکسی با نشاسته شاهد پخت آمینی و اکسید گرافن می‌باشیم. تا بتوانیم به حرارت مورد نیاز برسیم.

حال اگر به تغییر سطح گرما در این آزمایش بپردازیم به دنبال آن میزان دمای واکنش هم تغییراتی می‌کند. به این نتیجه می‌رسیم که وجود اکسید گرافن می‌تواند عکس‌العمل شبکه‌ ای را به تاخیر اندازد. اما چنانچه به طور سطحی یعنی با پلیمر طبیعی نشاسته کاتالیزری اصلاحش کنیم، می‌تواند چگالی شبکه را بالا ببرد.

در کل تعاریف انواع رزین ها و کاربردهای آن در مصارف مختلف صنعتی، هنری تزئینی و غیره شاید جویای خرید عمده و رزین اپوکسی بشکه‌ای باشید تا بتوانید از امکانات خرید به صرفه تری برخوردار شوید.

در بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی انواع فروش را دیده‌ایم. اما اگر به دنبال خرید عمده و از نوع بشکه‌ای هستید کافی است سفارش‌های خود را با ما در میان بگذارید.

ویژگی های محصول رزین اپوکسی مایع

رزین ها دارای خصوصیات متفاوتی هستند که می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. این رزین ها دارای طیف گسترده‌ای از لحاظ مدت زمان فرآوری و سختی و حساسیت سطوح هستند. چندین نوع چسب اپوکسی مختلف وجود دارد. مانند 100% رنگ های پایه جامد، رنگ های مبتنی بر آب هستند که ارزانترین رنگ های تولیدکننده رزین رنگهای بر پایه آب هستند که کاربردی ساده و با دوام دارند. این رزین ها دارای ضمانتی بیست ساله هستند و بسیار برای موارد مسکونی پر کاربرد هستند. به این دلیل که در صورت استفاده‌ی کفپوش اپوکسی، دیگر به کفپوش های سنگی و سرامیک نیازی ندارید.

با توجه به اینکه این رزین ها از شفافیت بالا و ضخامت کمی برخوردار هستند، می‌توان در طرح های سه بعدی، تزئینات، جواهرات، پوشاندن لوازم الکترونیکی و غیره استفاده کنید.

با این تفاسیر، رزین کاربردهای مختلفی دارد. از قبیل رزین اپوکسی، رزین مصنوعی، رزین ریخته گری و رزین لمینت.

رزین های لمینت ضخیم و چسبناک هستند، که در پوشش سطوح کاربرد فراوانی دارد.

از این نوع رزین ها در کارهای هنری، ساختمان، و صنایع دستی مانند ساخت میزهای آشپزخانه، اپن، جواهرات، ظروف دکوری، آکواریوم و تراریوم و حتی مبلمان استفاده می‌شود.

در انتها باید بگوییم که اپوکسی که به حلال خاصی نیاز دارد نسبت به رنگهایی که بر پایه‌ی آب هستند بادوام تر خواهد بود، این نوع رزین ماندگاری بالاتری نسبت به بقیه‌ی موارد دارند و قطعا ضمانت بیشتری در استفاده دارند.

طریقه کار با رزین اپوکسی شفاف

طریقه کار با رزین اپوکسی شفاف

در مخلوط کردن هاردنر و اپوکسی به یک واکنش شیمیایی می‌رسیم که می‌تواند روند مایع به جامد را طی کند. تمام این مراحل را که باید به آرامی و در مکانی به دور از گرد و غبار و نور آفتاب انجام دهید را پخت گویند.

نکته ی قابل ذکر این که کار با رزین را باید در یک دمای متعادل و فیلتر مناسب شروع کنید.

پرداخت یا پردازش هم از مراحل مهم و کاربردی کار با رزین است که باید به آن توجه چندانی شود. به این مرجله به اصطلاح وقت باز می‌گویند.

زمان باز به معنای این است که در زمان خاص و مشخص باز می‌شود.

رزین و هاردنر را پس از مخلوط کردن به هر شکلی که مد نظر است، می‌ شود مخلوط و طراحی کرد. اگر این مرحله سپری شود و وارد مرحله‌ی بعد شویم، نمی‌توان به رزین حالت و فرم خاص داد. چرا که در این مرحله از چسبندگی و ضخامت بیشتری برخوردار می گردد و این که دستکاری و تغییر حالت در این مرحله دیگر سطح صاف و یکدست و صیقلی به شما نمی‌دهد.

در مایع مخلوط رزین و سخت کننده، ویسکوزیته افزایش می‌یابد. در این قسمت، می‌توان تمام کارهای لازم را بر روی کار انجام دهید، تا در نهایت به یک بافت پلیمری برسید.

محلول کم کم سفت می‌شود و قابلیت اعمال کار را به حداقل می‌رساند.

مرحله‌ی پخت نهایی که همان حالت جامد است، در این مرحله امکان شکل‌دهی کم می‌شود. این مخلوط بعد از گذشت یک هفته‌ی دیگر به استحکام صد درصدی می‌رسد.

در مرحله‌ی بعد میتوانید اتصالات بست ها و فیکی کننده‌ها را جدا کنید و وارد مرحله‌ی سمباده زنی شوید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما