واردات عمده رزین پلی استر ایزو

واردات رزین پلی استر ایزو با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. واردات این محصول در انواع مختلفی صورت می گیرد. قدرت بالای این محصول و قیمت مناسبش باعث افزایش فروش شده است. به خاطر همین فروش بالای دارد. رزین پلی استر ایزو همان طور که از نامش بر می آید ماده ای شیمیایی می باشد که ترکیب اصلی آن استر است. از این ماده در صنعت کامپوزیت استفاده می کنند. این محصول همان رزین پلی استر غیر اشباع می باشد.

واردات عمده رزین پلی استر ایزو

مواد لازم برای ساخت رزین پلی استر ایزو

مواد لازم برای ساخت رزین پلی استر ایزو

مواد لازم برای ساخت رزین پلی استر ایزو شامل گزینه های زیر می شوند:

  • مونومر استایرن
  • فتالیک انیدرید
  • فتالیک انیدرید

انواع رزین های پلی استر باعث شده خرید آن ها روز به روز افزایش یابد. به خاطر همین ما در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • رزین پلی استر ایزوفتالیک: این محصول استحکام و مقاومت زیادی دارد. به خاطر همین در کارهای که رزین باید خواص بالاتری داشته باشد از آن استفاده می کنند. اما به طور کلی هیچ گونه تفاوتی با رزین پلی استر اورتوفتالیک ندارد.
  • رزین پلی استر اورتوفتالیک : این نمونه از عمومی ترین رزین های پلی استر ها بوده که در تمام صنایع مانند کامپوزیت، صنایع دریایی، صنعت قایق سازی، فایبرگلاس، ساخت لوله ها و سنگ های مصنوعی استفاده می شود.

از مزیت های این رزین ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در برابر انواع حلال ها مقاومت عالی دارند.
  • در مقابل تغییرات جوی و آب و هوای مقاومت خوبی دارند.
  • دمای تا 80 درجه سانتی گراد را می تواند تحمل کنند.
  • برای الیاف شیشه می توانند رطوبت ایجاد کنند.
  • قیمت مناسبی دارند.

نرخ رزین پلی استر ایزو

نرخ رزین پلی استر ایزو

نرخ رزین پلی استر ایزو بسته به نوع برند، کیفیت، نوع خرید، محل خرید، سود تولید کننده، هزینه های تولید و شرایط بازار متفاوت می باشد. اگر به دنبال کمترین قیمت می باشید می توانید به خرید مستقیم و بدون واسطه روی بیاورید. تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن محصول را تهیه کنید.

این محصولات به خاطر این که مقاومت خوبی در مقابل خوردگی ها دارند می توان برای مخازن، کشتی ها، لوله های که در آب اسید وجود دارد، قلیاها، پتروشیمی و…. از آن ها استفاده کرد. علاوه بر این در مقابل مواد شیمیایی هم مقاومت فوق العاده ای دارند. همچنین در برابر حرارت هم مقاومت عالی دارند.

از مزیت های دیگر این محصولات می توان به استحکام کششی و خمشی بالای آن ها اشاره کرد. علاوه بر این ها در مقابل آب هم مقاومت خوبی دارند.

در ساخت ماستیک، چسب، بتونه، پروفیل سازی، ورق سازی، لوازم زینتی و..  از آنها استفاده کرد.

تمام تولید کنندگان این محصولات تمام استاندارد های روز دنیا را در ساخت آن ها رعایت می کنند تا بتوانند محصول باکیفیتی را تولید و روانه بازارها کنند.

در تهیه این محصولات از چندین مواد الکی و اسیدی استفاده می شود و همین باعث شده استحکام و مقاومت آن ها به طور چشمگیری افزایش یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما