نرخ عمده مواد قالب فایبرگلاس

در حقیقت قالب های فایبر گلاس، نسل جدیدی از قالب ها بوده که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد.

و از آن جایی که از شکل پذیری بالایی برخوردار هستند، بنابراین تنوع بسیار زیادی خواهند داشت.

در واقع نرخ مواد قالب فایبرگلاس به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت قالب استفاده گردیده، نوع و ابعاد قالب، شکل ظاهری قالب، شرکت تولید کننده، نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل  بستگی خواهد داشت.

نرخ عمده مواد قالب فایبرگلاس

چگونگی ساخت قالب فایبرگلاس

چگونگی ساخت قالب فایبرگلاس

برای تولید قالب فایبر گلاس به رزین، پشم شیشه و قالب شکل دهنده رزین نیاز خواهیم داشت و روش کار به این صورت است که:

ابتدا قالب مورد نظر را آماده کرده و سپس سطح آن را پاک و تمیز خواهیم کرد. در واقع این قالب می تواند یک جعبه مقوایی ساده باشد و یا می توان طرح مورد نظر را با گچ طراحی نمود.

سپس باید پشم شیشه را با توجه به اندازه قالب، برش داد. البته اگر قالب بخش های برجسته یا تو رفته داشته باشد، لازم است که پشم شیشه را در ابعاد بزرگ تر از قالب برش دهیم.

در ادامه روی قالب را با مقداری واکس آغشته کرده و این کار را به منظور جدا شدن راحت رزین از قالب انجام خواهند داد.

حال برای آماده سازی رزین باید از یک استکان اسید در یک کیلو رزین استفاده نمود. پس از آماده سازی باید رزین را توسط قلم مو بر سطح قالب کشید تا سطح به خوبی آغشته گردد. البته این کار را باید سریع و قبل از خشک شدن رزین انجام دهیم.

سپس پشم شیشه بریده شده را بر روی سطح رزین پهن کرده و به وسیله کاردک هوای اطراف و زیر آن را خارج خواهیم کرد. در ضمن به کمک کاردک سطح پشم شیشه را به خوبی به رزین و کف قالب فشار داده تا پشم شیشه به خوبی به رزین بچسبد.

در مرحله بعد مجددا سطح پشم شیشه را آغشته به رزین کرده و دوباره بر روی آن را با پشم شیشه پوشانده و عملیات هواگیری را انجام خواهیم داد و در نهایت این عمل را باید سه الی چهار مرتبه تکرار نماییم.

در انتها به کمک کاتر اضافه های پشم شیشه را برش داده و سطح قالب را یکنواخت خواهیم کرد و محصول به دست آمده را از قالب خارج می نماییم.

فروشنده برتر مواد قالب فایبرگلاس

فروشنده برتر مواد قالب فایبرگلاس

مواد قالب فایبر گلاس از جمله مواد مهم و کاربردی بوده که از قابلیت های فراوانی برخوردار می باشد.

از این رو افراد زیادی تمایل به خرید این محصول را خواهند داشت و در همین راستا فروشنده مواد فایبرگلاس موظف است تا خریداران را با نمونه های مختلف این محصول و ویژگی های منحصر به فرد آن، آشنا نماید تا در این صورت مصرف کنندگان با کسب اطلاعات لازم، بتوانند خریدی آگاهانه داشته باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما