قیمت مواد اولیه فایبرگلاس تهران

فایبرگلاس ماده ای است که از ترکیب کردن چند نوع رزین یا چسب مختلف با مواد پلیمری یا پلاستیکی ساخته  می شود. در نتیجه میزان استحکام و مقاومت خیلی زیادی پیدا کرده و در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانه های صنعتی برای تولید این محصول به مواد اولیه تشکیل دهنده آن نیاز دارند. قیمت روز مواد اولیه فایبرگلاس در بازار های تهران بر اساس نرخ تورم داخلی کشور تعیین می گردد.

قیمت مواد اولیه فایبرگلاس تهران

مواد تشکیل دهنده فایبرگلاس چیست؟

مواد تشکیل دهنده فایبرگلاس چیست؟

فایبرگلاس ماده ای صنعتی است که دارای ویژگی های مختلفی چون آبگریزی یا ضد آب بودن، وزن سبک، مقاومت بالا نسبت به ضربه و فشار و نشکن بودن است. از همین رو از آن برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود.

از جمله این کاربرد ها پوشش دادن سطح داخلی مخازن نگهداری آب یا اسید با این ماده می باشد، که از پوسیدگی، زنگ زدگی یا خوردگی سطح مخازن جلوگیری کرده، میزان پایداری و مقاومت آن ها را افزایش داده و در نتیجه از میزان هزینه ها می کاهد.

کاربرد های دیگر این ماده هم شامل: ساختن انواع بشکه حمل و نگهداری کردن انواع مایعات و مصالحی چون سیمان، تولید ایرانیت، ساخت سپر اتومبیل، سیلو، اتاقک، پانل، کامپوزیت، دیواره های کاذب، آبنما، وسایل تزئینی و … است. این محصولات مقاومت زیادی در برابر اشعه وی یو و تغییرات شیمیایی دارند و از طول عمر بالایی برخوردارند.

آیا می داید که مواد تشکیل دهنده فایبرگلاس چیست؟

فایبرگلاس را از ترکیب کردن چند نوع رزین مختلف چون رزین های اپوکسی، وینیل و پلی استر با الیاف پشم شیشه، مواد پلیمری یا نفتی، هاردنر یا سخت کننده، یک نوع ماده شتاب دهنده و تیتان تولید می نمایند.

این رزین ها میزان پایداری، استحکام و دوام محصول را افزایش می دهند، پشم شیشه یک ماده تقویت کننده است و ماده پلیمری هم زمینه و زیر ساخت آن را تشکیل می دهد. هاردنر نیز رزین را از حالت مایع به جامد در می آورد.

فروش مواد اولیه فایبرگلاس رزین در مشهد

فروش مواد اولیه فایبرگلاس رزین در مشهد

مواد اولیه ای برای ساختن ورقه های فایبرگلاس مورد استفاده قرار می گیرند، همچون رزین های اپوکسی، توسط مراکز صعتی خاصی تولید شده و سپس در حجم بالایی در اختیار سایر صنایع قرار می گیرند تا برای تولید محصولات استفاده شوند.

نمایندگی های اصلی پخش و فروش مواد فایبرگلاس رزین در سطح شهر مشهد، این مواد را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده آن خریداری می نمایند، سپس در واحد فروش خود به صورت عمده یا جزئی در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند.

از آنجایی که معمولا واحد های تولید کننده خریدار این محصولات هستند و آن ها را در حجم بالایی خریداری می کنند، محصولات با نرخ تولیدی و با سود کم به آن ها عرضه می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما