قیمت رزین پلی استر غیر اشباع

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع با توجه به نوع رزین یعنی ایزوفتالیک یا ارتوفتالیک متفاوت می باشد. به جزء نوع رزین، نحوه فروش رزین پلی استر و چگونگی عرضه آن به بازار هم در قیمت تمام شده تاثیر مستقیمی دارد.

همانطور که می دانید رزین غیر اشباع به دلیل قابلیت های بالقوه ای که دارد در زمره پرمصرف ترین نوع رزین ها به شمار می رود و در صنایع گوناگون به شکل های مختلف از آن استفاده می شود. لذا قیمت روز آن برای خریداران بسیار مهم است. امروزه می توانید قیمت این نوع رزین را به صورت آنلاین هم مشاهده کنید.

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع

اطلاعاتی درباره رزین پلی استر غیر اشباع

اطلاعاتی درباره رزین پلی استر غیر اشباع

یکی از انواع رزین های سه جزیی که در برابر حرارت و رطوبت بالا از خود واکنش داده و شکل ظاهری آن تغییر می کند، رزین پلی استر اشباع نشده می باشد. رزین غیر اشباع را به عنوان کاتالیست، فعال کننده و پایدار کننده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می دهند.

رزین پلی استر از نوع غیر اشباع خود به دو نوع جداگانه تقسیم بندی شده و هر یک از دو نوع این رزین دارای کارکردهای متفاوتی هستند. رزین غیر اشباع ارتوفتالیک بیشتر مصرف عمومی داشته و برای ساخت انواع صفحه های کامپوزیتی، تولید انواع ورقه های فایبرگلاس، انواع سنگ های زینتی و… استفاده می شود.

رزین غیر اشباع ایزوفتالیک دوام بیشتری نسبت به رزین های ارتوفتالیک دارد و به همین دلیل در انجام پروژه های فنی و مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع رزین در برابر تغییرات شیمیایی بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل در پروژه های بزرگ صنعتی از آن استفاده می شود.

پخش کننده رزین پلی استر غیر اشباع

پخش کننده رزین پلی استر غیر اشباع

پخش کننده انواع رزین غیر اشباع پلی استری را مستقیما به بازار جهت فروش عرضه می کند. فروش مستقیم هم تامین به موقع نیاز بازار و هم متعادل شدن قیمت ها را در پی داشته است.

با گسترش فضای مجازی و اقبال مردم به خرید اینترنتی، پخش رزین غیر اشباع هم سرعت بیشتری گرفته و عرضه کننده با فروش آنلاین توانسته است خدمات رسانی بهتری به مشتریان در سراسر کشور داشته باشد.

اگر شما هم قصد خرید این رزین پلی استر را داشته و می خواهید آن را اینترنتی سفارش دهید، کافیست به سایت ما مراجعه نمایید. بهترین و باکیفیت ترین انواع رزین پلی استر اشباع نشده به صورت اینترنتی آماده فروش به هموطنان عزیز می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود خریدتان را عمده یا جزیی انجام دهید.

از آنجا که فروش بدون واسطه صورت می گیرد، لذا قیمت های اعلامی هم کمتر بوده و شما می توانید در پرداخت هزینه هم بیشتر صرفه جویی کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما