قیمت رزین پلی استر ارتوفتالیک

قیمت رزین پلی استر ارتوفتالیک بر پایه موارد متعددی از جمله، چگونگی تولید، کیفیت، حالت و رنگ ظاهری، مدول و قدرت کششی، سختی و سایر موارد دیگر تعیین می گردد. البته شاهد واردات رزین پلی استر در این نوع هستیم که آنها به دلیل نرخ ارز گاهی گران تر عرضه می شوند. در کنار این موضوع، بیشتر شاهد عرضه عمده چنین ماده ای می باشیم که فروش با قیمت های پایین تری صورت می گیرد.قیمت رزین پلی استر ارتوفتالیک

عدد اسیدی رزین پلی استر به چه معناست؟

عدد اسیدی رزین پلی استر به چه معناست؟

می دانید عدد اسیدی رزین پلی استر به چه معناست؟ احتمالاً شما هم با نگاهی به جدول مشخصات این فرآورده با اعدادی مثل 20، 15، 10، 8، 5، 2 و غیره برخورده اید. در واقع، به مقدار میلی گرم هیدروکسید پتاسیم ضروری جهت خنثی کردن اسیدهای آزادی که در یک گرم روغن، رزین و سایر مواد وجود دارد، عدد اسیدی می گویند.

تولید رزین های مختلف به ویژه نوع غیر اشباع که با بهره بردن از الکل های دو عاملی صورت می گیرد، اسیدها نقش زیادی دارند. آنها را بر پایه نوع اسید مصرفی به چند دسته تقسیم می نمایند که در زیر برای آشنایی بهتر ما نام می بریم:

  • رزین غیر اشباع ارتو
  • رزین غیر اشباع مالئیک خالص
  • نوع ترفتالیک
  • نوع ایزو

البته تفاوت در اعداد اسیدی در اصل تعیین کننده خواص رزین نیز می باشد. برای نمونه، محصولاتی که با استفاده از الکل های دو عاملی ارتو فتالیک انیدرید و ارتو پلی استری تولید می‌ شوند، کاربردهای عمومی دارند. اما به کار بردن ایزوفتالیک و ترفتالیک اسید مقاومت رزین و شیمیایی محصول را افزایش می دهد.

به هر صورت شماره های مختلف اسیدی نشان دهنده کیفیت محصول هم می باشد و باید در هنگام تهیه، به این موضوع دقت داشت.

مرکز وارد کننده رزین پلی استر ارتوفتالیک

مرکز وارد کننده رزین پلی استر ارتوفتالیک

رزین پلی استر ارتوفتالیک را از مرکز وارد کننده می توان با بهترین کیفیت به دست آورد. این نوع از محصول با ویسکوزیته متوسط اما فعالیت خیلی بالا ارائه می گردد. این رزین سطح غیر چسبنده و با سختی بالا تولید می شود و دارای آغازگر نوری است و بسیار سریع توسط لامپ مخصوص یو وی یا تابش مستقیم خورشید پخته می گردد.

از آن در تولید قطعات فایبرگلاس، قطعات پوشش های گوناگون و همینطور ماستیک سنگ استفاده می نمایند. شرکت بازرگانی، ماده را از کشورهای گوناگونی وارد بازار داخلی کرده و به روش های متفاوتی به عرضه آن می پردازد.

از طرفی، شرکت های تولید کننده مختلف می توانند، عمده و با قیمت های مناسب نوع درجه یک این رزین کاربردی را سریع تهیه کنند. برای این کار، ما پیشنهاد می کنیم تا با واحد پخش این مجموعه اینترنتی صحبت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما