قیمت خرید رزین پلی استر کربنات

یکی از متداول ترین موادی که این روزها در صنایع مختلف از آن برای تولید محصولاتی مانند مجسمه، سنگ های مصنوعی و … استفاده می شود، رزین پلی استر می باشد. این ماده با هاردنر مخلوط شده و حرارت ان افزایش پیدا کرده و سپس به صورت ژله در می آید. خوشبختانه قیمت رزین پلی استر کربنات در بازار کشورمان بسیار ارزان و مناسب بوده و صنایع مختلف می توانند با صرف هزینه ای نه چندان زیاد بهترین نوع آن را تهیه نموده و از آن برای تولید سایر محصولات خویش استفاده نمایند.

قیمت خرید رزین پلی استر کربنات

مشخصات کلی رزین پلی استر کربنات

مشخصات کلی رزین پلی استر کربنات

اگر شما نیز در صنایع مختلف به فعالیت مشغول هستید، مسلماً نام رزین پلی استر کربنات را بارها و بارها شنیده و از آن برای تولید محصولات خویش بهره برده اید.

و ما نیز در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با این محصول، به برخی از مهمترین مشخصات رزین پلی استر کربنات اشاره می کنیم:

  • این ماده در ابتدا به صورت یک مایع غلیظ می باشد، اما پس از مخلوط شدن با هادرنر و افزایش حرارت، به شکل ژله در آمده و در طی مدت زمان کوتاهی سفت و محکم می گردد.
  • در هنگام سفت شدن، مولکول های آن به هم نزدیک شده و مقداری از آن نیز تبخیر می شود و همین امر موجب می گردد که حجم پلی استر پس از سفت شدن، کاهش پیدا کند.
  • مناسب ترین درجه ای که برای کار با پلی استر از آن استفاده می شود، حرارت 20 درجه می باشد.
  • معمولاً پلی استر دارای بوی زننده و ناخوشایندی می باشد و اگر در طول با کمتر از 5 کیلوگرم آن سروکار دارید، هیچگونه ضرری برای شما ندارد، اما برای کار با بیشتر از این میزان باید در مکانی قرار داشته باشید که دارای تهویه مناسبی می باشد.

فروشندگان بهترین رزین پلی استر کربنات

فروشندگان بهترین رزین پلی استر کربنات

این روزها بسیاری از مراکز صنعتی که در زمینه مجسمه سازی و سایر امور صنعتی به فعالیت مشغول می باشند، از رزین پلی استر کربنات به عنوان یکی از اصلی ترین ماده های تشکیل دهنده محصولات خود استفاده کرده و از کارایی آن برخوردار می باشند و همین امر موجب رونق فروش این ماده در تمامی بازارهای جهانی شده است.

اگر شما عزیزان نیز به دنبال یکی از فروشندگان رزین پلی استر معتبر در کشورمان هستید، می توانید با ما در این مجموعه اینترنتی همراه باشد؛ ما مدتهاست در زمینه فروش عمده این محصول به فعالیت مشغول بوده و تماس تلاش خود را به کار بسته ایم تا نمونه های مرغوب و درجه یک این محصول که با استفاده از استانداردهای جهانی ساخته شده اند را تولید نموده و در اختیار مشتریان خویش قرار دهیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما