فروش رزین پلی استر سنگ مصنوعی تبریز

رزین پلی استر ماده ای است که در کار های صنعتی، مجسمه سازی کاربرد فراوانی دارد. اما بیشترین کاربرد آن در ساخت سنگ مصنوعی است. امروزه شرکت های متعددی در نقاط مختلف ایران این محصول را تولید و به فروش می رسانند. رزین پلی استر سنگ مصنوعی با ترکیب رزین پلی استر و مواد معدنی از طریق فرآیندهای شیمیایی تولید می‌شود. این فرآیند شامل مراحل پخت در دمای بالا، مخلوط کردن مواد تحت فشار بالا و قالب‌گیری است. در انتها با استفاده از روش‌های مختلف، قالب‌گیری نهایی انجام می‌شود.

فروش رزین پلی استر سنگ مصنوعی تبریز

موارد کاربرد رزین پلی استر سنگ مصنوعی

موارد کاربرد رزین پلی استر سنگ مصنوعی

رزین پلی استر سنگ مصنوعی به دلیل ویژگی و مزایای زیاد از جمله کیفیت مطلوب، استفاده آسان و بدون استفاده از تجهیزات خاص، مقاومت در مقابل اشعه های مضر و از همه مهم تر قیمت مناسب بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

این محصول یک ماده کامپوزیتی با ویژگی‌های استثنایی است که در صنعت تجاری استفاده‌ های گسترده‌ ای دارد. این مورد هم چنین جایگزینی کارآمد برای سنگ طبیعی می باشد. هم چنین به لطف ویژگی‌های خاص خود، به صورت گسترده در صنایع ساختمانی، تزیینی و خودروسازی استفاده می‌شود. با توجه به توانایی تولید این ماده به شکل‌ها و رنگ‌های متنوع، آینده این تکنولوژی در صنعت مواد ساختمانی و دکوراسیون بسیار روشن است.

این محصول یکی از متریال هایی است که بیشتر در ساخت مصالح ساختمانی چون کفپوش و همچنین دکوراسیون داخل ساختمان پرکاربرد است.  انواع رزین به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردشان (از جمله قیمت مناسب، استفاده آسان، مقاومت بسیار بالا نسبت به آب و رطوبت و همچنین ضربه و اشعه مادون قرمز و اشعه ماورا بنفش)، در صنعت ساختمان سازی بسیار پرکاربرد می باشند.

رزین پلی استر بیشتر برای سنگ مصنوعی شهرت دارد و به همین دلیل برای استفاده در کف ساختمان به عنوان کفپوش بیشتر کاربرد دارد.

مزایا:

عوامل متعددی موجب شده استفاده از رزین سنگ مصنوعی روز به روز گسترش یابد. از آن موارد می توان زیبایی، براق بودن، یکدستی و استحکام و مقاومت بالا را نام برد. اما این متریال کارایی بیشتری دارد و از جمله برای ساخت پنل و دیوار کاذب بسیار مناسب است. چرا که قابلیت شست و شو دارد. همچنین بر اثر تابش نور خورشید بر روی سطح آن، به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهد.

این نوع رزین برای ساختن انواع مجسمه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بدلیل مقاومت بالا و وزن کم می توان برای ساخت لوازم تزئینی، دکوری و حتی کاربردی مانند انواع صندلی و انواع میز از آن استفاده نمود. یا این که با تلفیق متریال های دیگر مانند چوب وسایل زیبا و لوکسی را تهیه نمود.

فروشگاه بزرگ انواع رزین

فروشگاه بزرگ انواع رزین پلی استر سنگ

فروشگاه رزین پلی استر سنگ، از فروشگاه های بزرگ انواع رزین پلی استر است. این فروشگاه با ارائه خدمات آنلاین این امکان را فراهم کرده است تا خریداران و تولیدکنندگان بتواند از سراسر ایران و بصورت غیر حضوری این محصولات را با قیمت مناسب و با صرفه اقتصادی عالی به راحتی و از طریق این سایت تهیه نمایند.

پس بنابراین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها با شماره های مندرج در وب سایت تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما