فروش رزین پلی استر خودروسازی با کیفیت

پلی استر ماده ای است که صنایع مختلفی از جمله صنعت خودرو سازی از آن استفاده های فراوانی نموده و بدنه خودروها را به وسیله آن رنگ آمیزی و مقاوم سازی می نمایند؛ فروش رزین پلی استر خودروسازی باکیفیت که تولید شده در کارخانجات کشورمان است، به سبب زیبایی و مقاومت بالایی که به قطعات خودرو می دهد از رونق بسیار زیادی برخوردار بوده و به عنوان ماده ای مهم در صنایع تولیدی کشورمان به شمار می رود.

فروش رزین پلی استر خودروسازی با کیفیت

مناسب ترین رزین پلی استر خودروسازی

مناسب ترین رزین پلی استر خودروسازی

رنگهای پودری در صنعت خودرو سازی کاربردهای فراوانی دارند و یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید دارا باشند این است که در برابر حرارت، رطوبت، مواد شیمیایی و تغییرات جوی از خود مقاومت بالایی نشان داده و به عنوان یک پوشش مقاوم از قطعات خودرو محافظت نمایند.
با وجود اینکه انواع و اقسام رنگهای پودری در سراسر جهان تولید شده و در دسترس صنایع قرار گرفته است، اما رزین پلی استر با کیفیت، مناسب ترین انتخاب برای صنعت خودرو سازی به شمار می رود.
البته این ماده در کارخانجات کشورمان نیز تولید شده و با برندهای مختلف به فروش می رسد و شما می توانید با اندکی تحقیق مناسبترین نوع آن را انتخاب نموده و در ساخت و تولید محصولات خود از آن بهره ببرید.
از رزین پلی استر برای پوشش دادن به این قطعات خودرو استفاده می شود:

  • رینگ
  • ترمز
  • قطعات موتور
  • فیلتر
  • و بخشهایی از بدنه خارجی مانند سپر و دستگیره ها

فروشنده رزین پلی استر خودروسازی با کیفیت

فروشنده رزین پلی استر خودروسازی با کیفیت

یکی از بیشترین کاربردهای رزین پلی استر این است که به عنوان پوشش متالیک رینگ خودروها مورد بهره برداری قرار گرفته و ظاهر زیبایی به خودرو می بخشد؛ البته موارد استفاده از این ماده، تنها به خاطر زیبایی ظاهری که به بدنه و قطعات بیرونی خودرو می دهد نیست، چرا که رزین پلی استر دارای مقاومت بسیار زیادی بوده و در برابر ضربه، حرارت، ساییدگی و رطوبت دوام بالایی داشته و از آسیب دیدن قطعات مختلف جلوگیری به عمل می آورد.
سازندگان خودرو در کشورمان معمولاً این ماده با ارزش را در ضخامتی میان 37 تا 100 میکرون بر روی قطعه مورد نظر اعمال کرده و سپس آن را برای مدت زمان 15 دقیقه در حرارت 88 درجه سانتی گراد قرار می دهند تا به خوبی خشک و مقاوم شود.
معمولاً صاحبان صنایع خودرو سازی، مشتریان اصلی این ماده بوده و همواره به فروشنده رزین پلی استر مراجعه کرده و سعی می کنند از میان انواع برندهای موجود در کشورمان، بهترین و باکیفیت ترین نوع آن را انتخاب کرده و توسط آن قطعات مختلف خودروی خود را تولید نمایند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما