فروشنده رزین پلی استر بتونه با کیفیت

رزین پلی استر بتونه در گروه رزین های غیر اشباع دسته بندی می شود که در ساختار شیمیایی خود گروه استر دارد. فروشنده رزین پلی استر بتونه با کیفیت درجه یک این محصول را در بسته بندی های مختلف و با غلظت های متفاوت به مشتریان معرفی می نماید.

فروشنده رزین پلی استر بتونه با کیفیت

موارد مصرف رزین پلی استر بتونه

موارد مصرف رزین پلی استر بتونه

رزین پلی استر بتونه موادی هستند که در ساختار شیمیایی خود دارای گروه های استری می باشند و این محصولات به صورت غیر اشباع و به صورت شبکه ای خط می توانند مقاومت های زیادی داشته باشند.

رزین های پلی استر غیر اشباع با قابلیت استحکام کششی و خمشی بالا و مقاومت خوب در برابر آب و مواد شیمیایی می توانند در صنایع مختلف کاربرد های ویژه داشته باشند.

موارد مصرف رزین های پلی استر غیر اشباع بسیار زیاد است که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در ساخت ماکت و تجهیزات زینتی
  • مناسب برای ساخت ماستیک، چسب و بتونه
  • مورد استفاده در صنایع سنگ طبیعی، پروفیل سازی و ورق سازی
  • مناسب برای ساخت لوله های انتقال آب و سنگ های مصنوعی

در تولید رزین پلی استر از پلی استرهای غیر اشباع ایزوفتالیک استفاده می‌شود. بعد از استفاده از این مواد اولیه مقداری کاتالیزور مانند پروکسید های آالی وارد فرایند های شیمیایی تولید این محصولات می شوند و می توانند در اثر حرارت، یک یا دو ماده شتاب دهنده به صورت رادیکال آزاد تجزیه نمایند و در اثر انجام فرایند های شیمیایی مختلف در بین حلال و پیوند های غیر اشباع موجود در پلی استر، رزین به حالت جامد در می آید که دارای استحکام بسیار زیادی است.

مرکز تولید رزین پلی استر با کیفیت

مرکز تولید رزین پلی استر با کیفیت

مرکز تولید رزین پلی استر با کیفیت معمولاً از مواد اولیه با کیفیت و با درجه خلوص بالا در این حیطه استفاده می کند. رزین های پلی استر بسته به مواد اولیه ای که در تولید آنها به کار گرفته می شود می توانند دارای ویژگیها و مشخصات منحصر به فردی باشند. به عبارت دیگر رزین های پلی استر در راستای مواد اولیه ای که در تولید آنها به کار گرفته می شود در نمونه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. 

رزین پلی استر دارای نمونه های مختلفی است، اما تمامی رزین های پلی استر با کیفیت می‌توانند دارای ویژگیها و مشخصات یکسانی باشند. از مهمترین ویژگی های انواع رزین پلی استر با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل شیمیایی مختلف
  • دارای استحکام بسیار بالا
  • قابل شستشو
  • دارای زمان خشک شدن بسیار کوتاه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما