فروشنده رزین ارتوفتالیک عمده

رزین به عنوان نوعی مواد پیش پلیمری از نظر نوع کاربرد انواع مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها رزین ارتوفتالیک نام دارد. در این مطلب به بررسی تخصصی آن و انواع مدل های تولیدی ارتوفتالیک می پردازیم. همچنین قیمت رزین ارتوفتالیک عمده برای کارخانه های تولیدی را بررسی می کنیم. به عنوان خریدار یا فروشنده عمده می توانید از خدمات این مرکز برای افزایش حاشیه سود خود در صنعت رزین ها نهایت بهره را ببرید.

فروشنده رزین ارتوفتالیک عمده

حالت ظاهری رزین ارتوفتالیک

حالت ظاهری رزین ارتوفتالیک

رزین ها از واکنش شیمیایی اسیدها و الکل های دو یا چند عاملی تولید می شوند که می توان آنها را در دو گروه رزین های اشباع و غیر اشباع دسته بندی نمود. البته باید اشاره کرد که این دسته بندی بر اساس نوع اسید مصرفی در فرآیند تولید آنها است.
اگر در تولید این محصولات از اسیدهای دارای باند دوگانه استفاده شود، محصول نهایی را رزین غیر اشباع می نامند. فوماریک اسید و مالئیک انیدرید دو نوع از این اسیدها به شمار می آیند. مدل های غیر اشباع خود به دو دسته کلی رزین های ارتوفتالیک و ایزوفتالیک دسته بندی می شوند.
رزین ارتوفتالیک غیر اشباع حالتی مایع دارد که بعد از گرم کردن و استفاده کاملاً جامد و ژل مانند می شود. از این محصول برای لایه گذاری صفحات کامپوزیت، تولید فایبر گلاس، ساخت لوله های صنعتی و سنگ های زینتی استفاده می کنند.
انواع رزین های ارتوفتالیک غیر اشباع به پنج گروه کلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از:

  • رزین پلی استر جهت مصارف عمومی
  • رزین پلی استر در صنعت ریخته گری
  • رزین پلی استر نرم
  • رزین پلی استر مقاوم در برابر شعله و حرارت
  • رزین پلی استر با خاصیت مرطوب کنندگی

به عنوان مثال رزین هایی که دارای خاصیت مرطوب کنندگی هستند در صنایع تولید شیشه، کربن، کولار و الیاف های دیگر به کار برده می شوند. از ویژگی آن نیز می توان به عدم ایجاد حباب های ریز و درشت بر روی سطح کار اشاره نمود.

مرکز پخش عمده رزین ارتوفتالیک

مرکز پخش عمده رزین ارتوفتالیک

در مورد اطلاعات فنی رزین ارتوفتالیک باید به رنگ ظاهری آن و دیگر ویژگی ها اشاره نمود. این محصول دارای رنگ زرد کم رنگ است، حالت ظاهری آن مایع ویسکوز بوده و نوع حلال آن استایرن مونومر است. بنابراین فروشنده رزین ارتوفتالیک باید از تمامی این ویژگی و کاربردهای محصول اطلاع داشته باشد تا بتواند بهترین نوع آن را متناسب با نیاز خریدار عرضه کند.
در بازار پخش و توزیع عمده این محصولات به صورت بسته بندی بشکه های فلزی برای کارخانجات تولیدی و صنعتی انجام می گیرد. خریداران عمده می توانند در مرکز پخش رزین ارتوفتالیک آنلاین نمونه های پرمصرف برای صنایع ریخته گری، تولید شیشه و … را با نرخ کارخانه سفارش و خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما