فروشنده برتر رزین ماستیک سنگ

برای خرید عمده و قیمت بروز رزین ماستیک سنگ می‌بایست فروشنده برتر این محصول را پیدا کرده و قبل از خرید از او مشورت بگیرید. باید بدانید که محصول چه ویژگی هایی از نظر کیفیت و دیگر موارد دارد. برای یافتن پاسخ سوالاتتان این مطلب را بخوانید.

فروشنده برتر رزین ماستیک سنگ

مهم ترین مصارف رزین ماستیک سنگ

مهم ترین مصارف رزین ماستیک سنگ

صنعت آسفالت: آسفالت ماستیک سنگی (SMA) که به آن آسفالت ماتریس سنگ نیز گفته می‌شود، در دهه 1960 در آلمان ساخته شد و اولین سنگ فرش های SMA در سال 1968 استفاده شدند. ساختار SMA دارای یک مقدار درشت است که به هم می‌چسبد تا یک اسکلت سنگی را ایجاد کند که در برابر تغییر شکل دائمی مقاومت کند.

اسکلت سنگی با قیر و پرکننده پر شده است که فیبرها به آن اضافه می شوند تا از پایداری کافی قیر و جلوگیری از تخلیه چسب در حین حمل و نقل و قرار دادن فراهم شود. ترکیب SMA معمولی متشکل از موارد زیر است:

  • توده درشت 70-80٪  از کل را تشکیل می‌دهد.
  •  پرکننده یا فیلر 8 − 12٪
  •  اتصال دهنده 6.0−7.0٪
  • و 0.3٪ فیبر.

دندان پزشکی: در طول ساختن مدل های دندان، بیشترین استفاده از مواد، با وجود برخی محدودیت ها از جمله: مقاومت کم در برابر شکستگی، عدم ثبات ابعادی و مقاومت کم در برابر سایش مواجه هستیم. رزین اپوکسی برای مصارف دندانی برای اولین بار در سال 1975 مورد بررسی قرار گرفت.

رزین های اپوکسی از طریق یک فرآیند واکنش پلیمریزاسیون با عمل سخت کننده ها به پلیمرهای ترموجی تبدیل می‌شوند. این فرآیند بسته به نوع محصول اولیه مورد استفاده یا خاصیت های مورد نظر برای محصول نهایی، هم در دمای اتاق و هم در درجه حرارت بالا قابل انجام است. رزین های اپوکسی خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خوبی دارند.

توزیع انواع رزین ماستیک سنگ

توزیع انواع رزین ماستیک سنگ

به دلیل وظیفه مهم این محصول، با پلیمرها و الیاف تقویت می‌شود، که به تهیه یک پوشش ضخیم از سنگدانه و جلوگیری از تخلیه در هنگام حمل و نقل و قرار گیری کمک می‌کند. مزایای استفاده از این پلیمرها به شرح زیر است:

  • برای افزایش مقاومت در برابر تغییر شکل دائمی
  • برای افزایش طول عمر سطح
  • برای کاهش خطر آسیب در لایه های نازک سطح
  • پایداری بالا در برابر تغییر شکل دائمی مقاومت در برابر سایش بالا.
  • پیری آهسته و دوام در برابر ترک
  • عملکرد مناسب در دمای پایین

انواع رزین ماستیک سنگ را می‌توانید به صورت عمده از فروشنده رزین ماستیک معتبر و به صورت یکجا در حجم‌های بالا سفارش دهید. این مراکز توزیع رزین ماستیک سنگ را همراه با خدمات پس از فروش متنوعی را برای هر کسی فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق همین سایت این محصولات را سفارش دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما