عرضه رزین پلی استر سنگ مصنوعی

عرضه رزین پلی استر سنگ مصنوعی در مجموعه ما به صورت عمده و با قیمت تضمینی ازطریق سایت پیشرو در حال انجام است. تکنولوژی تولید سنگ مصنوعی با استفاده از رزین پلی استر علاوه بر سودآوری مناسب برای تولید کننده استحکام و قوام خاصی به انواع سنگها می دهد. شما میتوانید برای خرید رزین پلی استر عمده و آشنایی با کاربرد ها و خواص آن از طریق سایت با همکاران بخش فنی ما در ارتباط باشید.

عرضه رزین پلی استر سنگ مصنوعی

راهنمای استفاده از رزین پلی استر سنگ مصنوعی

راهنمای استفاده از رزین پلی استر سنگ مصنوعی

رزین های شفاف برای ریخته گری محصولات سنگ مصنوعی ،طاقچه های پنجره، صفحات میز، سینک ظرفشویی و….وبا تقلید از سنگ طبیعی (گرانیت ، سنگ مرمر و غیره) و همچنین برای تولید بتن پلیمری با کیفیت بالا با پارامترهای فیزیکی و مکانیکی عالی استفاده می‌شود.

رزین پلی آستری برای تولید بتن پلیمری و سنگ مصنوعی در طیف گسترده ای از گونه ها ارائه می شود که شامل ارتوفتالیک ، ترفتالیک و ایزوفتالیک-نئوپنتیل گلیکول است و از آنها برای ساخت میزهای رومیزی ، طاقچه های پنجره ، سینک ظرفشویی و سایر محصولات از موادی که تقلید طبیعی (سنگ مرمر ، گرانیت ، اونیکس و غیره) هستند استفاده می شود و با پارامترهای قدرت نسبی، حداقل انقباض، نرخ پایین گرمازایی مشخص می‌شوند

در عین حال ، رزین پلی استر برای سنگ مصنوعی و بتن پلیمری دارای قابلیت اصلاح عالی است و محصولات نهایی دارای پارامترهای بالایی از مقاومت مکانیکی و مقاومت شیمیایی هستند.

تکنولوژی تولید محصولات سنگ مصنوعی، سنگ مرمر و غیره ، یک نوع فناوری می باشد که بر اساس استفاده از چسب پلیمری ( رزین پلی استر ) و پرکننده های طبیعی ( کوارتز ، سنگ مرمر ، ماسه سنگ و …) به روش ریخته گری استفاده می شود.

این روش تولید با سودآوری بالا مشخص می شود ، زیرا از حداقل هزینه نیروی کار استفاده می شود (نیازی به استخدام متخصصان واجد شرایط نیست) و در تولید محصولات نهایی نیازی به دستیابی به شباهت ایده آل با سنگ طبیعی ندارد.

برای تولید به تجهیزات این سنگ های مصنوعی یه تجهیزات زیر نیاز دارید:

  • دستگاهی برای مخلوط کردن مخلوط (به عنوان مثال ، مخلوط کن یا مته).
  • میز ارتعاشی ، که برای از بین بردن حباب های هوای تشکیل شده از مخلوط استفاده می شود ، آن را محکم می کند ، در نتیجه محصولی با قدرت بیشتر بدست می آید.
  • برس یا برس اسپری برای اعمال لمینت (ژلکوات).
  • سایر لوازم جانبی: ضخامت سنج ژلکوات ، تلگراف کاتالیزور.

خرید رزین پلی استر سنگ مصنوعی

خرید رزین پلی استر سنگ مصنوعی

خرید و صادرات رزین پلی استر سنگ مصنوعی به دلیل جذابیت های فراوان این محصول برای مشتریان از جهت مادی و تولیدی ،توانایی سود آوری بسیار عالی برای فروشندگان آن را داراست. کشور ما دارای مزیت های فراوانی در تولید پلی استر سنگ مصنوعی است با بهره گیری از نیروی کار ارزان در ساخت این پلی استر، هزینه تمام شده محصول برای خریداران آن به نحو مطلوبی قابلیت کاهش را دارد. از این رو مجموعه‌ی ما بر آن است که بیش از پیش ،قابلیت های پلی استر سنگ مصنوعی را به منظور اطلاع بیشتر مشتریان از این محصول از طریق سایت به عرضه بدارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما