صادرات رزین پلی استر مخازن به کشور های همسایه

رزین پلی استر مخازن امروزه جایگزین استفاده از انواع فلزات برای ساخت پلیمر های کامپوزیتی شده است. به طور کلی رزین ها ترکیباتی مصنوعی یا طبیعی هستند که خاصیت چسبندگی داشته و در آب، نامحلول و در موادی مانند الکل، محلول می باشند.

صادرات رزین پلی استر مخازن به کشور های همسایه

فواید استفاده از رزین پلی استر مخازن

فواید استفاده از رزین پلی استر مخازن

امروزه از رزین های به طور گسترده در ساخت مخازن نگهداری آب یا مایعات دیگر استفاده می شود. رزین ها موادی هستند که در صورتی که طبیعی باشند از گیاهان به دست می آیند.

مانند شیره کاج که نوعی رزین طبیعی به شمار می آید. رزین ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • رزین پلی استر
  • رزین اپوکسی
  • رزین وینیل استر
  • رزین فنولیک

در میان انواع رزین های نام برده شده، پلی استر ها به دلیل فواید و ویژگی هایی که دارند در ساخت انواع مخازن نگهدارنده مواد شیمیایی و اسیدی یا آب به کار می روند. 

مخازن ساخته شده از پلی استر بسیار سبک وزن بوده و مانند مخازن فلزی جا به جایی و حمل و نقل آنها سخت نیست. از طرفی موادی هستند که ارزان قیمت بوده و به فراوانی در دسترس می باشند.

مخازن پلی استری قابل ساخت در اشکال مختلف و ابعاد گوناگون و به صورت یک تا چند لایه بر اساس نوع کاربری می باشند. از طرفی طبق استاندارد های بهداشتی ساخته شده و به همین دلیل کیفیت آب ذخیره شده در خود را تغییر نمی دهند.

مخازن پلی استر امروزه به دلیل مزایای فوق جایگزین مخازن فلزی شده است. در صورتی که صنایعی به شکل خاص و ابعاد مشخصی از این مخازن نیاز داشته باشند می توانند سفارش تولید آن را در طبق طرح مورد نظر به سازنده ارائه نمایند.

خرید مستقیم رزین پلی استر مخازن از بازار تهران

خرید مستقیم رزین پلی استر مخازن از بازار تهران

خرید رزین پلی استر از این مرکز به صورت مستقیم امکان پذیر است. بازار تهران یکی از مراکزی است که به طور قابل توجه دارای مکان هایی است که نیازمند نصب مخازن پلی استری می باشد.

جهت خرید مستقیم تماس با شماره های قرار داده شده با نمایندگی های فروش این شرکت راهی برای سفارش ساخت نمونه های مورد نظر و حمل و نقل و نصب در محل می باشد.

ضمن این که رزین پلی استر تهران از طریق دریافت خدمات مشاوره نیز ممکن است. خرید مستقیم دارای این مزیت است که به دلیل نبود واسطه ها امکان دریافت و خرید ارزان قیمت را فراهم می سازد. 

از طرفی مراکزی که به تعداد زیادی از رزین پلی استر مخازن نیاز دارند می توانند به خرید این کالا به صورت مستقیم و عمده بپردازند. رزین ها عموما از طریق تولید کنندگان مخازن خریداری می شوند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما