صادرات رزین پلی استر سنگ مصنوعی

رزین پلی استر سنگ مصنوعی با کد های مختلفی در بازار به فروش می رسد که هر یک از این کدها دارای ویسکوزیته، عدد اسیدی و مقاومت مکانیکی متفاوتی می باشد. این ماده به دلیل مزایای زیادی که دارد از آن در تولید سنگ مصنوعی، کامپوزیت، فایبر گلاس، قایق، لنج، شناور، مجسمه، دکمه سازی و … استفاده می کنند. صادرات رزین پلی استر با بهترین کیفیت و قیمت توسط سایت های اینترنتی ما انجام می شود. 

صادرات رزین پلی استر سنگ مصنوعی

مقاومت مکانیکی رزین پلی استر مجسمه سازی

مقاومت مکانیکی رزین پلی استر مجسمه سازی

رزین پلی استر مایعی شفاف و چسبناک می باشد که دارای مقاومت بالایی است، به همین دلیل در مجسمه سازی، کارهای صنعتی و تولید سنگ مصنوعی از ان استفاده می شود. البته باید به این موضوع توجه کرد که بخارات حاصل از این ماده سمی می باشد و باید در فضای باز و دستکش و ماسک از آن استفاده نمود. 

رزین پلی استر مجسمه سازی به صورت بسته بندی شده و در قالب قوطی های فلزی در بازار به فروش می رسند که دارای حجم های گوناگونی هستند. همچنین این محصول یا کاملا بی رنگ می باشد و یا دارای رنگ های متنوعی است که تبدیل به مجسمه های زیبایی می شود. 

از مهم ترین مزایای استفاده از رزین پلی استر می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • قیمت مناسب 
  • نیاز نداشتن به تجهیزات ویژه
  • قابلیت خشک شدن در آفتاب
  • مقاومت در برابر اشعه ها
  • براقیت کافی

فروشگاه رزین پلی استر غیر اشباع سنگ مصنوعی

فروشگاه رزین پلی استر غیر اشباع سنگ مصنوعی

رزین پلی استر غیر اشباع در دو نوع رزین پلی استر ایزوفتالیک و رزین پلی استر ارتوفتالیک وجود دارد که معمولا از نوع رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک در تولید سنگ های مصنوعی استفاده می شود. در فروشگاه رزین پلی استر هر دو نوع این ماده موجود می باشد که با توجه به کاربرد و نیاز خود می توان آن را تهیه کرد. 

سنگ های مصنوعی تولید شده از این ماده دارای مزیت های زیادی هستند که عبارتند از: 

  1. به سادگی تمیز می شوند. 
  2. ضد گرد و خاک هستند. 
  3. امکان نفوذ مایعات در آن ها کم است. 
  4. در برابر آتش مقاوم هستند.
  5. در برابر ضربه مقاوم هستند. 
  6. دارای نصب آسان 
  7. و موارد بسیار دیگر

رزین پلی استر تولید شده در ایران دارای کیفیت بسیار خوبی است، به همین دلیل کشور های خارجی زیادی خواهان این محصول ایرانی هستند و شرکت های تولیدی علاوه بر تأمین بازار داخلی آن را به کشورهای خارجی نیز صادر می کنند. سالانه مقدار زیادی از رزین پلی استر به کشورهای خارجی صادر می گردد که صادرات آن برای شرکت های تولید کننده بسیار پر سود بوده و کمک زیادی به اقتصاد کشور کرده است. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما