شرکت فروش رزین پلی استر کامپوزیت

بسیاری از کارخانه های تولید کننده رزین پلی استر، توسط نمایندگی های خود در سرتاسر کشور اقدام به فروش محصولات خود در بهترین کیفیت و با قیمت مناسبی به صورت مستقیم کرده اند که به دلیل نبود واسطه در میان بسیار مقرون به صرفه می باشد.هم چنین فروشگاه های اینترنتی زمینه فروش مستقیم انواع رزین پلی استر کامپوزیت درجه یک و مرغوب را به صورت مستقیم فراهم آورده اند که از این طریق می توان رزین پلی استر کیلویی و عمده را با قیمت مناسبی به فروش رساند.

شرکت فروش رزین پلی استر کامپوزیت

اطلاعاتی درباره انواع رزین پلی استر

اطلاعاتی درباره انواع رزین پلی استر

رزین پلی استر ماده صنعتی می باشد که طی واکنش اسید آلی دو عاملی با الکل های چند عاملی تولید می شود از این رو نوعی رزین دوجزئی محسوب می شود که جزء دوم آن هاردنر است. این رزین در ابتدا مایع است و سپس با افزودن هاردنر ژله ای مانند و در آخر سفت و محکم می گردد.

رزین پلی استر از استحکام خوبی در برابر خوردگی برخوردار است از این رو از آن در صنایع دریایی نظیر؛ مخازن کشتی ها، محصولات پتروشیمی، قایق های تفریحی، بادبانی و باربری استفاده زیادی می شود. هم چنین مقاومت بالایی در برابر اسید ها و قلیاها و سایر حمله های شیمیایی دارد و از قطعات در برابر این مواد محافظت می کند از این رو در برابر مواد شیمیایی از بین نمی رود.

رزین پلی استر دارای دو نوع ایزوفتالیک و اورتوفتالیک می باشد که نوع اولی استحکام مکانیکی و شیمیایی بالاتری نسبت به نوع دومی دارد. از رزین اورتوفتالیک نیز در لایه چینی کامپوزیت، ساخت قایق و فایبر گلاس استفاده می شود. تولید رزین پلی استر هم چنین در مقابل حلال های مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد فقط در مقابل تینر قوی حل می شود.

بنابراین می توان حلال رزین پلی استر را تینر قوی معرفی کرد. به دلیل تولید این محصول با اصول ویژه ای و نظارت کامل تولید کنندگان، استحکام و مقاومت بالای آن در برابر دمای بالا، رطوبت، نوع آب و هوا، نور مستقیم خورشید زبانزد مصرف کنندگان می شود بنابراین در ساخت سنگ های مصنوعی، مجسمه سازی، مواد قالب سازی و……. کاربرد فراوانی دارد.

صادرات رزین پلی استر کامپوزیت

صادرات رزین پلی استر کامپوزیت

یکی از کاربردهای رزین پلی استر برای انجام فعالیت های هنری مانند تولید مجسمه می باشد. هنرمندان یا استفاده از حالت مایع یا ژل مانند این محصول و قالب هایی که از اشیاء مورد نظر خود می سازند مجسمه هایی با رنگ شفاف و یا در انواع رنگ های مختلف تولید و با قرار دادن این قالب های حاوی رزین در کوره های حرارتی مجسمه هایی بسیار زیبا تولید و به بازار محصولات هنری عرضه می کنند. خرید و فروش رزین پلی استر کیلویی می تواند نیاز هنر مجسمه سازی و هنرمندان را تامین کند و در خلق آثاری بدیع و زیبا نقش داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما