خرید مواد اولیه فایبرگلاس

خرید مواد اولیه فایبرگلاس به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور انجام می گیرد. فایبر گلاس از مواد پلی استر، ونیل استر و اپوکسی تولید شده و در برابر خوردگی و شرایط سخت مقاومت خوبی دارد، مقاومت و استحکام بالای آن باعث محبوبیت فروش شده، برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

خرید مواد اولیه فایبرگلاس

مواد اولیه فایبرگلاس چیست؟

مواد اولیه فایبرگلاس چیست؟

فایبر گلاس یک نوع کامپوزیت از الیاف شیشه با مواد پلیمری است و از پشم شیشه برای تقویت آن استفاده شده می توان از مهمترین ویژگی های فایبر گلاس به وزن سبک و مستحکم بودن آن اشاره نمود و همچنین می توان به تقویت صنایع الیاف شیشه ای اشاره نمود.

کامپوزیت رزین سهم بیشتری را در مقایسه با مواد دیگردر تولید فایبر گلاس دارد و دارای دو نقش مهم می باشد. رایج ترین رزین مصرفی در صنایع فایبر گلاس رزین پلی استر غیر اشباع می باشد و می توان به اپوکسی، وینیل استر و فنولیک و… اشاره نمود.

از مهمترین مزایای فایبر گلاس می توان به وزن بسیار کم، استحکام زیاد، دوام طولانی مدت، پایداری نسبی در مقابل اشعه UV و مقاومت شیمیایی آن اشاره نمود. رزین پلی استر ماده ای بوده و در امور مجسمه سازی و کارهای صنعتی استفاده می شود.
رزین پلی استر با هاردنر مخلوط می شود و پس از گذشت مدت زمان حرارت آن بالا رفته و به شکل ژله در می آید و سپس سخت و محکم می شود. در زمان سفت شدن پلی استر، مولکول ها به هم نزدیک می شود و بخشی از محلول نیز تبخیر می شود.

قیمت مواد اولیه فایبرگلاس

قیمت مواد اولیه فایبرگلاس

قیمت فروش مواد اولیه فایبرگلاس بسته به کیفیت و برند آن متغیر می باشد. فایبر گلاس یکی از رایج ترین عایق حرارتی بوده و از انتقال حرارت در کمترین زمان ممکن جلوگیری می کند. این محصول از ترکیب پشم شیشه و مواد پلیمری ساخته شده است، در ورق های فایبر گلاس علاوه بر مواد فوق از رنگ و رزین استفاده می شود.

برای ساخت این محصول از تعداد الیاف مانند شیشه، آرامید، کربن و کولار و… استفاده می شوذ و که رایج ترین آنها الیاف شیشه می باشد. الیاف شیشه انواع مختلفی دارد که از جمله می توان به سوزنی، سه بعدی، اطلسی و… اشاره نمود. استفاده از الیاف گلاس، کولار و کربن میزان مقاومت فیزیکی فایبر گلاس را افزایش می دهد. استفاده از فایبر گلاس در مخازن آب و اسید امری ضروری است و مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی، خوردگی و تغییرات دما دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت بهترین مواد اولیه فایبرگلاس با ما در تماس باشید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما