خرید عمده رزین پلی استر غیر اشباع

رزین پلی استر غیر اشباع به عنوان معروف ترین رزین ها، به خصوص در صنایع دریایی شناخته شده است. این نوع از رزین ها از طریق واکنش های دی اسید های اشباع و غیر اشباع با دی الکل ها به دست می آید و به دو دسته از رزین های اورتوفتالیک، ایزوفتالیک و ترفتالیک تقسیم بندی می شوند. جهت خرید رزین پلی استر غیر اشباع به دو صورت عمده و جزئی می توان به فروشگاه آنلاین در سایت های معتبر مراجعه کرده و اقدام به خریداری نمود.

خرید عمده رزین پلی استر غیر اشباع

کاربرد رزین پلی استر غیر اشباع

کاربرد رزین پلی استر غیر اشباع

رزین پلی استر از انواع رزین های گرما سخت می باشد و قابلیت پخت از حالت مایع به جامد را می تواند با توجه به احراز شرایط مناسب داشته باشد و به همین دلیل است که این رزین از پر مصرف ترین رزین ها در سراسر دنیا شناخته شده است.

همان طور که در عنوان گفته شد، رزین پلی استر غیر اشباع یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع دریایی ، همچون قایق های ماهیگیری، قایق های کوچک و تفریحی، کایک ها و… می باشد. این نوع رزین دارای خاصیت های ضعیف تری نسبت به رزین اپوکسی می باشد اما علاوه بر صنایع دریایی، در تولید ورق های کامپوزیتی، مناسب جهت ساخت ریخته گری همچون مجسمه سازی، ساخت اشیاء زینتی و تزئینی، ماستیک و چسب و بتونه سنگ، سنگ های مصنوعی همچون کورین و کوارتز، ساخت بتونه های پلیمری، ساخت قطعات خودرو، فایبرگلاس ها، دکمه سازی و… بسیار پرکاربرد است.

از جمله ویژگی های این نوع از رزین پلی استر که می توان به آن ها اشاره کرده عبارتند از:

  • عدم تغییر رنگ در برابر نور و اشعه خورشید
  • استحکام فیزیکی و دوام بالا در برابر تنش هایی همچون، دما و حرارت
  • مناسب برای ساخت انواع سازه ها، قطعات کامپوزیتی و متریال های صنعتی
  • تنوع در روش های مصرفی
  • قابلیت جامد شدن سریع در برابر مجاورت با هوا
  • سهولت کاربرد و شکل دهی مناسب به سازه ها
  • قابلیت تر شوندگی الیاف همچون، الیاف شیشه، الیاف کولار، الیاف کربن، الیاف پلی آمید و…

کارخانه تولید رزین پلی استر غیر اشباع

کارخانه تولید رزین پلی استر غیر اشباع

کارخانه رزین پلی استر، یکی از کارخانه جات فعال در زمینه تولید رزین های پلی استر غیر اشباع بوده و توانسته جایگاه بسیار خوبی در این زمینه داشته باشد و فروش بدون واسطه و با کیفیت بالا از جمله ویژگی های این کارخانه تولیدی می باشد.

جهت خرید مستقیم و بی واسطه به دو صورت جزئی و عمده می توان با مراجعه به فروشگاه های آنلاین معتبر نسبت به خرید این محصول اقدام کرد و محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما