خرید انواع رزین پلی استر ایزو

همین حالا می توانید به خرید رزین پلی استر در انواعی همچون رزین پلی استر ایزو پرداخته و این محصول را سفارش دهید. لازم به ذکر است این محصول از نوع رزین پلی استر غیر اشباع به شمار رفته و برای امور فنی و مهندسی از آن بهره می برند. همچنین این ماده که در گروه پلیمرهای ترموست جای گرفته، خواص ویژه ای همچون مقاومت و دوام عالی را از خود بروز داده و به همین دلیل روز به روز شاهد گسترش استفاده از آن می باشیم.

خرید انواع رزین پلی استر ایزو

نحوه استفاده رزین پلی استر ایزو

نحوه استفاده رزین پلی استر ایزو

یکی از موادی که در واحدهای صنعتی گسترده ای مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک ترکیب شیمیایی مهم شناخته شده، رزین پلی استر است که حتماً تا به حال نام آن را بارها شنیده اید، این نوع رزین معمولاً در ابتدا به صورت ماده چسبنده و مایع بوده که پس از ترکیب با ماده ای خاص، سفت و سخت گشته و سپس قابل استفاده خواهد گشت.

همانطور که در بخش نخست گفتیم، یکی از انواع این رزین که امروزه در خور توجه و اهمیت بسیار قرار گرفته، رزین پلی استر ایزو است که نام کامل آن رزین پلی استر ایزوفتالیک می باشد، آنچه که راجع به این ماده خواهیم گفت، نحوه استفاده از رزین پلی استر ایزو می باشد که در قسمت زیر به آن پرداخته ایم:

  1. در ابتدای امر از افزودنی ای به نام هاردنر استفاده نموده تا این رزین تبدیل به ماده سفتی گردد، اگر قرار است رزین با سختی بیشتر حاصل گردد، باید میزان هاردنر مورد استفاده، 2 تا حداکثر 4 درصد باشد و اگر قرار به حصول رزین پلی استر منعطف باشد، باید هاردنر را به میزان 1 درصد به کار برد.
  2. سپس از ماده ای بنفش رنگ به نام شتاب دهنده بهره می برند که سرعت بستن رزین را افزایش خواهد داد.
  3. نکته مهم اینکه به هیچ وجه هاردنر و شتاب دهنده را نباید به صورت همزمان استفاده نمود، چرا که ممکن است باعث آتش سوزی و حتی انفجار گردند.
  4. در آخر اینکه باید به پوشش های ایمنی مانند دستکش و ماسک به هنگام استفاده از رزین توجه شود، چرا که این ماده شیمیایی باعث واکنش هایی خواهد شد.

قیمت روز رزین پلی استر ایزو

قیمت روز رزین پلی استر ایزو

اگر خواهان ثبت سفارش عمده رزین پلی استر بوده و می خواهید پیش از تهیه نهایی آن از قیمت رزین پلی استر مطلع شوید، باید خدمتتان اعلام کنیم که قیمت روز رزین ایزو با توجه به تغییرات لحظه ای نرخ که در بازار حکفرماست، سطح ثابتی نداشته و بهتر است در همان لحظه خرید آن را استعلام کنید.

همچنین باید اضافه کنیم که قیمت رزین پلی استر ایزو با توجه به درجات کیفی مختلف این محصول و همچنین برند آن که می تواند متعلق به شرکت های مطرح تولیدکننده مانند رزین پلی استر رزیتان باشد، تعیین خواهد گشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما