تولید کننده رزین وینیل استر ایرانی

رزین وینیل استر ایرانی

رزین ها موادی هستند ک از آن ها در مجسمه سازی و کار های صنعتی استفاده می کنند.

رزین های پلی استر نیز از ترکیبات الکل ها و اسید های آلی تشکیل می شود. اسید های آلیی که در ترکیب رزین ها استفاده می شود ماییک اندریک و فتالیک اندریک نام دارند. رزین های پلی استر گرم و سخت می باشند اما باقی رزین ها گرم و خشک می باشند.

تولید کننده رزین وینیل استر ایرانی

تفاوت رزین وینیل استر با پلی استر چیست؟

تفاوت رزین وینیل استر با پلی استر چیست؟

رزین های پلی استر ی با رزین های وینیل استری تفاوت هایی دارند که ما الان می خاهیم به برخی از تفاوت های این دو بپردازیم:

در ابتدا لازم است که بگوییم که رزین های وینبل استری از رزین های پلی استر ی مقاوم تر می باشند و این باعت می شود که وینیل استر ها کمتر آسیب ببیند. و همچنین کمتر می شود که ترک بردارند. در ترکیب رزین وینیل استر زنجیره مولکولی چسبیده می باشد و فضای باز کمی دارند و ین باعث می شود ک در برابر نفوذ آب مقاومت بالاتری داشته باشد.

رزین های وینیل استری پیوند های بهتری نسبت به پلی استری دارد. و در برابر مواد شیمیایی مقاوم تر نیز می باشند. همچنین رزین وینیل استر رطوبت و حرارت کمتری نسبت به نمونه رزین پلی استر دارد. و همچنین قیمت بالاتری دارد، زیرا ک برای ساخت یک پروژه ساختمانی نیاز به محاسبات دقیق دارند که هزینه زیادی دارد

شما می توانید از وینیل استر کمتر ی برای رسیدن به یک قدرت مشخص استفاده کنید.. این دو رزین نیز نسبت به باد کردن حساس می باشند مگر این که در ترکیباتشان ماده ای دیگر استفاده شود.

این دو رزین چسبندگی خوبی بر روی سطوح مختلف دارند، اگرچه بیش ترین کاربرد آن ها بر روی فولاد و بتون است. نوع مواد اولیه مصرفی در ساخت پلی استر و وینیل استر، تعیین کننده میزان مقاومت مکانیکی، شیمیایی و پایداری حرارتی آن ها است.

مرکز خرید رزین وینیل استر ایرانی

مرکز خرید رزین وینیل استر ایرانی

امروز با توجه به کاربرد پرکاربرد بودن این نوع رزین ها صادرات و واردات آنها در تمامی جهان صورت می‌گیرد و رواج دارد همچنین فروش و خرید رزین وینیل استر در کشور ما نیز وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی ما در زمینه تولید رزین وینیل استر و انواع دیگر رزین ها فعالیت دارد سعی دارد بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شما نیز می توانید برای خرید رزین وینیل استر و انواع ان و یا اطلاع از قیمت آن در سایت با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید و آنرا مطالعه کردید از شما سپاسگزاریم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما