تولید انواع رزین پلی استر غیر اشباع در ایران

تولید انواع رزین پلی استر به عنوان کاربردی ترین نوع رزین در تولیدات، و فروش با بهترین کیفیت توسط تولید کنندگان ما انجام می گیرد. برای تولید رزین پلی استر قواعد و قوانینی تعریف شده است که در زمان تولید باید رعایت گردد.

تولید و فروش بهترین رزین پلی استر غیر اشباع سال هاست توسط مجموعه ما صورت می گیرد. به عنوان عرضه کننده این محصول، در طی این مقاله نکاتی را بیان می کنیم.

پردازش تولید رزین پلی استر

رزین پلی استر چه کاری می تواند انجام دهد و رزین پلی استر برای چه مواردی استفاده می شود؟

رزین پلی استر یک رزین مصنوعی است که پس از افزودن سخت کننده MEKP سفت می شود. این فرآیند برگشت ناپذیر است، رزین پلی استر دیگر نمی تواند ذوب شود. پلی استر پوسیده و زنگ نمی زند و با لوازم جانبی کمی قابل تولید است.

تولید انواع رزین پلی استر غیر اشباه در مجموعه آرون پلیمر انجام می گیرد. رزین پلی استر عمدتاً با فایبرگلاس ترکیب می شود تا نتایج پایدار و ضد ضربه ای داشته باشد. به عنوان مثال می توان به قایق ها، ضربه گیرها، ناودان ها، آثار هنری، کلاه های اسکوتر و فیرینگ های ضد آب اشاره کرد.

فروش ارزان رزین

فرایند ترکیب و تشکیل رزین پلی استر غیر اشباع

فرآیند ترکیب رزین پلی استر با تشک های فایبرگلاس را لمینیت می گویند. پلاستیک حاصل از لایه های مختلف فایبرگلاس را لمینت می نامند.

رزین پلی استر همیشه به همراه فایبرگلاس درون قالب لمینیت می شود. این الگو می تواند از مواد بسیار متنوعی ساخته شود، اما می تواند تنها بخشی از یک ساخت و ساز نیز باشد.

به عنوان مثال: پلی استر در چوب، فوم PU یا استنسیل های گچی یا مش سیم کشیده مورد استفاده است، شما می توانید از یک الگو برای تولید این محصولات نیز استفاده کنید، یا می توانید اشیاء را نیز بپوشانید. هر جسمی که بتوان آن را با رزین پلی استر لمینت کرد، می تواند با رزین پلی استر نیز ساخته شود.

برای هر محصول رزین پلی استر خاصی م.رد استفاده قرار می گیرد. زمان و دما و نوع رکیب در رزین ها این تفاوت کاربرد را ایجاد می کند.

استفاده از رزین پلی استر غیر اشباع

روش های مختلفی برای ایجاد شکل دلخواه در رزین های پلی استر وجود دارد. تولید انواه رزین به این روش ها بستگی دارد.

برای تولید رزین های پلی استر از قالب های مختلف استفاده می گردد. محصول لمینیت شده و سپس قالب گیری می شود. داخل آن همان ساختار اصلی را دارد. می توان آن را به عنوان یک محصول نهایی یا به عنوان یک شابلون استفاده کرد.

 استفاده به عنوان یک الگو: از محصول قالب گیری شده مدل اصلی استفاده کرده و از آن برای ایجاد یک محصول پلی استر جدید استفاده کنید.  این گونه شما یک کپی دقیق از نسخه اصلی تهیه کرده اید.

 استفاده برای تعمیر: شما در حال تعمیر یک جسم پلی استری هستید.

 مورد استفاده به عنوان یک پوشش: برای اینکه (به طور موقت)  شی مد نظرضد آب یا مقاوم در برابر آب و هوا شود، یک شی، به عنوان مثال چوب، سنگ یا منسوجات را با رزین پلی استر می پوشانید.

برای جدا کردن محصول پلی استر از شابلون، از موم آزاد استفاده کنید. موم آزاد با یک ماده آزاد کننده مایع اضافی چند بار در شابلون اعمال می شود.  این مایع یک لایه لایه نازک تشکیل می دهد که پس از لمینیت محصول با آب حل می شود. با این کار محصول از قالب خارج می شود. از نوار مناسب برای اشکال ساده نیز می توان استفاده کرد.

نکته: رزین پلی استر و رزین اپوکسی به چسب نمی چسبند.

رزین غیر اشباع

تولید رزین پلی استر (مخلوط کردن با هاردنر)

برای تولید انواع رزین چه باید بکنیم؟ فقط در 10 دقیقه یا کمتر به همان اندازه رزین پلی استری بسازید که می توانید پردازش کنید. ترکیب رزین پلی استر غیر اشباع با هاردنر به سخت شدن آن کمک می کند. اگر با فرآوری آشنا نیستید، در ابتدا زیاد مخلوط نکنید. در صورت نیاز می توان به مخروط مجدد ماده را اضافه کرد.

برای مثال مقدار رزین پلی استر (از 100 گرم تا 500 گرم) به 2% هاردنر MEKP نیاز دارد. هر دو جزء را کاملاً هم بزنید. برای پردازش رزین حدود 10 تا 15 دقیقه فرصت دارید. سپس این ژل و سفت می شود.

صنایع دریایی مصرف کنندگان اصلی رزین پلی استر غیر اشباع

رزین ها با توجه به ترکیب ساده دارای کاربرد های مختلفی هستند. دامنه ی کاربردی این محصولات بسیار بالاست. رزین پلی استر غیر اشباع را می نوان پر فروش و پر کاربرد ترین نمونه رزین دانست.

از این رزین در حجم وسیعی برای تولید ناو، کشتی، لنج، تخته شنا و … استفاده می گرددو برای تولید محصولات مرتبط با آب از رزین های آب گریز استفاده می گردد.

رزین ها عایق خوب گرما، حرارت و … هستند. از این محصول در پوشش سیم و کابل ها نیز استفده می گردد. یکی دیگر از صنایعی که به طور گشترده از رزین استفاده می کند. صنعت ماشین ساری است.

 از دیگر کاربرد های رزین پلی استر غیر اشباع می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. طراحی دکوراسیون داخلی ( کف پوش ها، پانل های دیواری و …)
  2. مجسمه سازی
  3. مبلمان
  4. سینک و وان
  5. و …

تولید انواع رزین قیمت مناسب در این مجمعه صورت می گیرد. گشتردگی تولید این امکان را ایجاد نمده است تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان عزیز باشیم.

رزین از کجا بخریم؟

مجموعه ما پس از تولید به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه اقدام به فروش انواع محصولات خود می کند. برای عملی کردن این امر نیز سایت فروش مستقیم خود را با این نشانی، فعال نموده است.

از طریق این فروشگاه اینترنتی فعالیت های بسیاری انجام می گیرد. مشاوران این مجموعه به عنوان پشتیبان عمل کرده و با توجه به اطلاعات محصول شما، کاربردی ترین ذزین را به شما معرفی می کنند.

تولید انواع رزین
تولید انواع رزین

نحوه فعالیت این سایت بدین گونه است:

  1. فروش حد اقل 200 کیلویی رزین
  2. فروش دبه ای و فله
  3. قیمت ارزان
  4. فروش مستقیم
  5. راهنمایی خرید محصولات
  6. دسترسی از تمامی نقاط ایران و حتی جهان
  7. ارسال از طریق باربری
  8. پشتیبانی 0 تا 100 محصول
  9. تحویل در محل
  10. و …

برای کسب اطلاعاتی بیشتر و اطلاعات از تولید انواع رزین و عرضه رزین، با شماره درج شده در این سایت تماس بگیرید.

نتیجه گیری:

رزین یکی از پر کاربرد ترین محصولات است. این مایه چسبناک در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. دلیل این امر نیز تنوع و تفاوت در تولید رزین است. صنعت دریانوردی یکی از پر مصرف ترین صنایع رزین پلی استر غیر اشباع در جهان است. برای اطمینان از کیفیت و تنوع محصول بهترین را خرید از مراکز معتبری مانند آرون پلیمر می باشد. قیمت رزین در این مجموعه با کمترین سود لحاظ می گردد.

سوالات متداول:

  • انواع رزین پلی استر در آرون پلیمر چگونه به فروش می رسد؟

مجموعه بزرگ ما انواع رزین غیر اشباع با کفیت را به صورت بشکه های 200 لیتری عرضه می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما