انواع رزین پلی استر غیر اشباع | رزینو

انواع رزین پلی استر غیر اشباع یکی از ضروری ترین، رزین های تولید داخل می باشد. هدف بخش تولید ما کمک به خریداران انواع مختلف این محصول است تا بتوانند مرغوب ترین رزین پلی استر را با نازل ترین قیمت تهیه نمایند.

برای آشنایی بیشتر با رزین های غیر اشباع و کاربرد آن ها در ادامه با ما همراه باشید. تنوع بالای این تولیدات تولید کنندگان را موظف به تعریف کاملی از آن ها نموده است.

انواع رزین تولید شده در ایران

رزین انواع گوناگونی دارد. تنوع بالای این محصول، برای هر یک از آن ها بازار فروش تخصصی ایجاد نموده است. این سایت به صورت تخصصی به فروش رزین پلی استر غیر اشباع پرداخته است.

در اینجا به معرفی اجمالی و تیتر وار رزین های تولید داخل می پردازیم. انواع رزین عبارت است از:

زین مجسمه سازی

  1. تبادل یونی
  2. کاتیونی
  3. آنیونی
  4. اپوکسی
  5. وینیل استر
  6. پلی استر
  7. و …

در ادامه به صورت تخصصی به معرفی انواع رزین پلی استر می پردازیم.

رزین پلی استر چیست؟

رزین های پلی استر از واکنش اسید های عالی دو عاملی و الکل های چند عاملی در کارخانه تولید می گردند. این محصول خود به دو صورت رزین پلی استر اشباع و غیر اشباع راهی بازار شده است. دامنه فعالیت ما رزین های غیر اشباع هستند که کاربرد بسیاری در صنایع تولیدی دارند.

ریزین پلی استر غیر اشباع و بازار فروش آن

رزین پلی استر غیر اشباع (UP) عموما برای تولید پلاستیک های فشرده و تقویت شده مورد استفاده قرار می گیرند. این نمونه رزین را به جرات می توان یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین رزین ها در جهان به حساب آورد.

دلیل این امر را می توان قابلیت بالای این رزین پلی استر دانست. از رزین های غیر اشباع در تولیدات دستی، صنعتی و ماشین به صورت های گوناگون استفاده می شود.

چرا این رزین تا این حد پر کاربرد است؟ پاسخ این سوال چندان هم سخت نیست. رزین پلی استر های اشباع نشده در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. از سویی دیگر خاصیت مکانیکی و الکتریکی خوبی دارند. استفاده از رزین های غیر اشباع بسیار راحت بوده و این امر به بالا بودن تقاضای خرید این محصول کمک می کند و از سویی دیگر قیمت عرضه و فروش رزین غیر اشباع بسیار ارزان می باشد.

رزین پلی استر اورتو و شایع ترین کاربرد های آن

انواع رزین های غیر اشباع بنا بر ساختار های خود طبقه بندی و نام گذاری شده اند. رزین پلی استر غیر اشباع اورتوفتالیک و رزین پلی استر غیر اشباع ایزو فتالیک دو نمونه از این محصول هستند که در بازار نسبت به سایر رزین ها شناخته تر هستند.

بیان کامل پلی استر های اشباع نشده طی یک مقاله امری محال است. ما با عنوان نیروی فعال در فروش این محصولات در این مقاله رزین پلی استر اورتو و چند کاربرد کلی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 انواع رزین پلی استر

رزین پلی استر برای مصارف عمومی

این نمونه رزین اورتو فتالیک  بیشتر برای ساخت مواد مصنوعی فایبرگلاس مورد اسفاده است. این رزین دارای خواص مکانیکی و ویسکوزینه بالایی است و عموما در ساخت فایبرگلاس های با توان فعالیت متوسط استفاده می گردد.

رزین پلی استر با نام لاتین ChekPol-160 IM

این رزین در زمان استفاده، حباب نمی زند. بنا بر این خاصیت و مرطوب کنندگی بالایی که دارد از آن در ساخت الیلف شیشه استفده می گردد. ویژگی های بیان شده، علاوه بر کاهش زمان مورد نیاز برای فرایند، به کاهش قیمت نبز کمک می کند. خواص مکانیکی بالا و ویسکوزینه خوب دو ویژگی این رزین میانی است. دو عامل ذکر شده، موجب نفوذ سریع رزین در بین الیاف شده و گیرایی سریعی ایجاد می کند. برای استفاده در فصول گوناگون این رزین را با کبالت به اندازه مشخصی ترکیب کرده و استفاده می کنند.

رزین پلی استر با نام لاتین ChekPol-161 IMI مخصوص ریختگری

این رزین در صنعت ریخگری کاربرد دارد. این رزین بوی استارین کمتری نسبت به سایر نمونه ها دارد. از سمتی بسیار فیلتر پذیر است. این رزین قابلیت ریختگری در توده زیاد را دارا است، اما حرارت کمی ایجاد می کند. از این رزین در تولید سینک،مجسمه، وان، بلوک های طرح دار و … استفاده می شود.

رزین پلی استر مقاوم به شعله ChekPol-160 FR

رزین مقاوم در برابر شعله، در مکان های سرپوشیده استفاده می گردد.  برای مکان هایی نظیر درون ساختمان، قطار  و … از این نمونه رزین استفاده می گردد.

رزین پلی استر نرم ChekPol-N 900

این رزین اتعطاف پذیری بالایی دارد. از این محصول برای بهبود خواص کششی، خم شدن و ضربه پذیری رزین های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین رزین

فروش عمده رزین پلی استر آرتو فتالیک

رزین ها یکی از کاربردی ترین مواد در صنایع هستند. خریداران این محصول اکثرا تولید کنندگان کارخانه ای هستند که انواع رزین را با قیمتی مناسب و حجمی بالا تهیه می کنند.

فروشگاه های اینترنتی یکی از مناسب ترین مراکز برای خرید و عرضه رزین در نمونه های مختلف هستند. بی شک عدم دسترسی به رزین های با کیفیت یکی از اساسی ترین مشکلات خریداران عمده این محصول می باشد.

تولید کنندگان برتر در این صنعت این مشکل را با راه اندازی سایت های فروش مستقیم تا حد بالایی مرتفع نموده اند. فناوری و اینترنت به خریداران و فروشند گان کمک بسیاری کرده است. از طریق فروشگاه های اینترنتی بهترین رزین پلی استر غیر اشباع را با قیمتی زیر قیمت بازار معامله کنند.

جهت کسب آگاهی بیشتر از اخبار روز نظیر قیمت رزین، انواع آن و …، مشاوران خبر مجموعه ما در پاسخ گوی شما هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما