پخش عمده رزین ایزو پلی استر

رزین ایزو پلی استر به عنوان یک ماده مصنوعی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این رزین ابتدا به صورت مایع است که با واکنش های شیمیایی به راحتی تغییر شکل می دهد. با توجه به افزایش استفاده از این محصول در صنایع ساختمانی، دکوراسیون ها و لوازم تزئینی، در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی انواع این تولیدات بپردازیم. همچنین مراکز پخش عمده را برای سفارشات کلی و ارزان معرفی می کنیم.

پخش عمده رزین ایزو پلی استر

اطلاعاتی درباره متداول ترین نوع رزین پلی استر

اطلاعاتی درباره متداول ترین نوع رزین پلی استر

رزین به عنوان ماده ای پلیمری یا پیش پلیمری از واکنش اسیدهای چند عاملی و با الکلها به وجود می آیند. به طور کلی نوع اسید مصرفی در تولید این رزین ها موجب تعیین درجه کیفی و همچنین نوع رزین پلی استر می شود. بر این اساس انواع این محصولات را به دو دسته رزین های اشباع و غیر اشباع دسته بندی می کنند. پلی استرها در ابتدا حالتی مایع دارند که بعد از ترکیب با هاردنر به حالتی ژله مانند تغییر شکل می دهد.
در نهایت با نزدیک شدن ملکول های رزین به یکدیگر بافت آن کاملاً سخت و محکم می شود. نکته جالب اینکه رزین پلی استر بعد از سفت شدن دیگر قابل تغییر شکل و برگشتن به حالت مایع نخواهد بود. برای آماده سازی این محصول جهت استفاده در تولید و ساخت قطعات مورد نظر باید از هارنر یا خشک کن استفاده کرد. برای تعیین مدت زمان لازم برای سفت شدن رزین به راحتی می توان مقدار هارنر را کم و زیاد کرد. البته باید خاطر نشان کرد که از نظر استاندارد میزان بکارگیری هارنر برای آماده سازی رزین حدود دو درصد از حجم کلی مایع رزین پلی استر است.

مرکز فروش رزین غیر اشباع ایزو

مرکز فروش رزین غیر اشباع ایزو

همانطور که اشاره شد انواع رزین ایزو و پلی استر به دو دسته اشباع و غیر اشباع دسته بندی می شوند. اگر در زنجیره پلیمر از اسیدهای دارای باند دوگانه استفاده شود، محصول نهایی را رزین غیر اشباع می نامند. به طور کلی انواع رزین های غیر اشباع تولیدی در گروه های زیر طبقه بندی می شوند:

  • رزین پلی استر غیر اشباع ارتو
  • رزین پلی استر غیر اشباع ایزو
  • رزین پلی استر غیر اشباع ترفتالیک
  • رزین پلی استر غیر اشباع مالتیک خالص

از انواع رزین های پلی استر ایزو برای تولید محصولات تزئیی، صنایع دستی، تابلوها، لوازم مصرفی و … استفاده می کنند. کلیه شرکت های کوچک و بزرگ مصرف کننده این ماده اولیه برای خرید ارزان می توانند از طریق مراکز پخش عمده رزین ایزو نهایت استفاده را ببرند. در این مرکز به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش رزین ایزو آنلاین، انواع این محصولات با قیمت کارخانه و نرخ رقابتی برای خریداران عمده ارسال می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما