عرضه بهترین رزین ایزوفتالیک

رزین ایزوفتالیک دسته ای از رزین های غیر اشباع می شود که در بهترین نوع به مشتریان عرضه می شود. به طور کلی رزین ها نوعی پلی استر هستند که از جمله پر مصرف ترین مواد در عرصه صنعت کامپوزیت می باشند. تهیه این رزین ها با استفاده از ترکیب دو یا چند الکل چند عاملی با چند یا یک اسید چند عاملی صورت می گیرد. یک حلال یا رقیق کننده فعال مانند مونومر استایرن سبب حل شدن این دسته از رزین ها می شود.

عرضه بهترین رزین ایزوفتالیک

ساختار شیمیایی رزین غیر اشباع ایزوفتالیک

ساختار شیمیایی رزین غیر اشباع ایزوفتالیک

در تعریفی کلی رزین ها را موادی صمغ مانند و چسبناک به شمار می آورند که معمولا در آب نامحلول بوده اما در موادی مانند الکل نامحلول می باشد. امروزه استفاده های زیادی از انواع رزین ها در تولید مواد پلیمری و مجسمه و تابلو سازی می شود.

اسید فتالیک از جمله ترکیبات موجود در رزین های غیر اشباع می باشد که بر اساس نوع این اسید به دو گروه غیر اشباع ایزوفتالیک و ارتوفتالیک تقسیم بندی می شوند.

مونومر استایرن حاوی مولکول های پلی استر می باشد که سبب سخت شدن شبکه رزین ها می شود. مقدار کمی کاتالیزور سبب ایجاد واکنش شبکه ای در ایزوفتالیک ها می شود که در اثر حرارت به رادیکال آزاد تجزیه می شوند. در نهایت به دلیل فعل و انفعالات انجام شده رزین پس از سرد شدن سخت شده و شکل جامد به خود می گیرد.

استحکام کششی و انعطاف پذیری بالا و قدرت خمشی زیاد از جمله مزیت های استفاده از ایزوفتالیک ها می باشد. از طرفی در برابر آب و مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل کاربرد های بسیاری در این صنعت دارند. از دیگر موارد کاربرد این رزین ها عبارت است از:

  • ساخت ماکت، انواع لوله های انتقال دهنده آب، تولید سنگ های مصنوعی، ورق سازی
  • ساخت پروفیل، تجهیزات زینتی، کشتی سازی، ساخت انواع سنگ طبیعی، تولید انواع ماستیک، انواع چسب و بتونه
  • قالب گیری، رشته پیچی و …

موارد کاربرد ذکر شده همگی به ساختار رزین ایزوفتالیک مرتبط می شود که سبب استفاده آن در موارد فوق شده است.

فروش تخصصی رزین پلی استر ایزوفتالیک

فروش تخصصی رزین پلی استر ایزوفتالیک

فروش رزین پلی استر به صورت تخصصی صورت می گیرد. این امر به دلیل آن است که ترکیبات این مواد سبب به کارگیری آن در موارد مختلف می شود. 

فروش این کالا برای واحد های صنعتی به مقدار عرضه و تقاضا و همچنین ظرفیت تولیدی واحد مربوطه بستگی دارد. از این رو مقادیر خرید در هر مورد متفاوت است و از فروش عمده در حجم زیاد تا فروش جزئی را در بر می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما