قیمت رزین پلی استر مایع صنعتی

رزین های پلی استر، مواد مصنوعی هستند که در اثر واکنش اسیدهای آلی دیبازیک و الکل های پلی هیدریک ایجاد می شوند به شکل های مختلفی شامل مایع تولید می شوند. رزین پلی استر مایع، شفاف، با چگالی و استحکام بالا و مقاومت عالی در برابر نفوذ آب است و کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. می توانید بهترین و مرغوب ترین رزین پلی استر مایع را از این مجموعه خریداری نمایید. با ما همراه باشید تا با موارد استفاده این ماده پر کاربرد صنعتی آشنا شوید.

قیمت رزین پلی استر مایع صنعتی

موارد استفاده رزین پلی استر مایع

موارد استفاده رزین پلی استر مایع

رزین پلی استر در تماس با بسیاری از مواد غذایی واکنشی نشان نمی دهد و از همین رو ماده اولیه ای ایده آل برای تهیه بسته بندی محصولات غذایی مختلف محسوب می شود. همچنین می توان را رزین را به صورت ورقه های بسیار نازک و در حین حال شفاف و مقاومی قالب سازی کرد. از همین رو امروزه در تولید بسیاری از بطری های آب و نوشیدنی، به جای شیشه از رزین به عنوان ماده اولیه استفاده می شود.

از رزین معمولا برای چسباندن فایبرگلاس در داخل بسیاری از وسایلی که با آب در تماسند، همچون ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده می شود. از رزین پلی استر به خاطر قیمت مناسب، استحکام، ضد آب بودن، مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و سبک وزنی در ساخت انواع مختلف مبلمان نیز به کار می رود.

خاصیت چسبندگی رزین آن را به ماده ای مناسب برای چسباندن لایه های فایبرگلاس مصرفی در ساخت بدنه خودرو، هواپیما و قایق تبدیل نموده است. وزن سبک این ماده آن را برای استفاده دز خودروهای مسابقه ای و هواپیماهای سبک ایده آل ساخته است و به طور کلی از آن اغلب برای تقویت الیاف شیشه به کار می رود.

رزین پلی استر همچنین به خاطر استحکام و انعطاف پذیری بالای خود در صنعت نساجی نیز بسیار به کار می رود و پارچه های مختلف، طناب، فرش و محصولات مشابه از رزین به عنوان ماده اولیه استفاده می کنند. پارچه های بدست آمده از رزین حتی در فضای داخلی خودرو نیز به کار می روند و بسیاری از مصالح ساختمانی نیز از رزین به عنوان منبعی محکم، مقاوم و سبک وزن استفاده می کنند.

بازار فروش رزین پلی استر در ایران

بازار فروش رزین پلی استر در ایران

با توجه به کاربرد فراوان این ماده، فروش رزین پلی استر در سراسر جهان و همچنین ایران بالا بوده است و از رونق زیادی برخوردار است. این مجموعه رزین صنعتی را با بهترین کیفیت و عملکرد به مشتریان گرامی عرضه می دارد. امیدواریم با ارائه بهترین و مرغوب ترین محصولات بتوانیم به طور شایسته پاسخگوی اعتماد شما عزیزان باشیم.

جهت خرید این محصول و آگاهی از قیمت فروش آن می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با همکاران و مشاوران ما در تماس باشید و ضمن دریافت راهنمایی های لازم در خصوص رزین مایع صنعتی حجم مورد نظر خود از این ماده پرمصرف را خریداری نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما