خرید رزین پلی استر سه جزئی ایستاده سفید

رزین پلی استر سه جزئی سفید یکی از انواع پرکاربرد محصول رزین پلی استر است که در صنایع متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. پلی استر ایستاده محصولی سه جزئی با براقیت بسیار زیاد است و بر پایه ی رزین پلی استر غیراشباع می باشد. رنگ اصلی یا رزین غیر اشباع که حجم بیشتری را تشکیل میدهد کاتالیزور یا شتاب دهنده یا کبالت که به رنگ بنفش است و سخت کننده پراکساید یا هاردنر که ظاهری شفاف و بی رنگ دارد سه جز تشکیل دهنده این رزین سه جزئی هستند.از مزیت های این رزین این است که نیازی به حلال تینری ندارد و قابل استفاده برای انواع سطوح است.

خرید رزین پلی استر سه جزئی ایستاده سفید

کاربرد رزین پلی استر سه جزئی کجاست؟

کاربرد رزین پلی استر سه جزئی کجاست؟

از کاربرد رزین سه جزئی ایستاده این است که برای جلا دادن و محافظت از سطح وسایل چوبی منزل مثل در پنجره میز و… در برابر مواد شیمیایی و رطوبت استفاده می شود . به دلیل چسبندگی بالایی که این رزین دارد تمام درز ها و خلل سطح چوب را پر می کند . پس از این رزین هم می توان به عنوان لایه محافظ برای هر سطح چوبی استفاده کرد هم می توان به عنوان یک لایه براق و جلوه دهنده استفاده کرد.

این رزین ظاهری مانند یک لایه شیشه براق بر روی چوب دارد که پس از اجرا نیازی به پولیش کشی نیست و خود نمایی صیقلی به شما می دهد.

اگر ازوسایلی با ماهیت چوبی استفاده میکنید اعم از میز،صندلی ،کف پوش ،…رزین پلی استر سه جزئی میتواند عایق و محافظ خوبی برای این سطوح باشد همچنین جلوه و زیبایی و براقیت چشم نوازی به ان ببخشد .

مرکز فروش رزین پلی استر سه جزئی

مرکز فروش رزین پلی استر سه جزئی

مراکز فروش رزین سه جزئی زیادی در حال فعالیت هستند اما شهرهای بوشهر و اصفهان قطب تولید رزین سه جزئی و فروشنده های عمده در کشور به حساب می ایند.

راه های زیادی برای خرید و سفارش این نوع رزین وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های مجزایی است. یکی از این راه ها مراجعه به درگاه های فروش اینترنتی و خرید مستقیم و بدون واسطه است. خرید حضوری نیز از طریق نمایندگی های شرکت های تولید و پخش انواع رزین پلی استر امکان پذیر است. با این وجود برای خرید رزین پلی استر با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریدار باید روشی را انتخاب کند که در ان واسطه های کم تری دست داشته باشند تا هزینه ی کم تری را متقبل شود.

رزین پلی استرها معمولا در بسته بندی هایی با حجم متفاوت برای مشتریان اماده میشوند مانند قوطی و گالن های پلاستیکی که خرید هرکدام بسته به میزان نیاز و اندازه سطح مورد نظر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما