قیمت رزین پلی استر غیر اشباع بشکه ای

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع بشکه ای به دلیل تحریم خای تقتصادی و افزایش دلار در حال نوسان می باشد.  قیمت رزین پلی استر ارزان معمولا در دو دسته ­ی کلی تعریف می­شود: دسته­ ی اول رزین­­های پلی استر هستند که مصارف صنعتی دارند و هم اکنون خط تولید آن انحصارا در اختیار پتروشیمی خوزستان بوده و امتیاز اصلی آن را دارد و دسته­ ی دوم که مناسب نقاشی و هنر، دکوراسیون و تزئین و حتی کفپوش هستند صرفا وارداتی هستند چرا که تکنولوژی آن در داخل کشور وجود ندارد و هزینه­ی واردسازی آن به دلیل افزایش بیش از حد قیمت، خرید مقرون به صرفه­ای نسبت به نمونه ­های وارداتی نخواهد داشت.

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع بشکه ای

موارد استفاده رزین پلی استر غیر اشباع

موارد استفاده رزین پلی استر غیر اشباع

این محصول از نوع رزین های گرما سخت است که قابلیت پخت از حالت مایع  را دارد. این محصول یکی از پر مصرف ترین رزین می باشد. زنجیره اصلی پلیمری از اتصالات استری می باشد. که از واکنش تراکمی ترکیب الکی چند عاملی و یک اسید چند عاملی تهیه شده است. مجموعه رزین کاربرد بسیاری دارد، این رزین با منومر استایرین رقیق می شود و.باعث اتصالات عرضی آن می گردد. این محصول در سه نوع رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک، ایزوفتالیک و ترفتالیک تولید می شود.

موارد استفاده از رزین پلی استر غیر اشباع بسیار زیاد است این رزین در صنایع دریایی، تولید ورق های کامپوزیتی، سنگ های مصنوعی، مجسمه سازی و اشیاء تزئینی،  بتونه و ماستیک سنگ، لاک چوب، دکمه سازی.فطعات خودرو و سایر مصارف فایبر گلاس و… پر کاربرد می باشد. برخی از ویژگی های شاخص رزین پلی استر عبارتند از:

  • سهولت کاربرد
  • شکل دهی مناسب
  • استحکام بالا در برابر تنش
  • سبک سازی سازه ها به وسیله قطعات کامپوزیتی
  • تر شوندگی خوب انواع الیاف
  • متنوع بودن روش های مصرف

فروشنده رزین پلی استر ایزوفتالیک بشکه ای

فروشنده رزین پلی استر ایزوفتالیک بشکه ای

فروشنده رزین پلی استر ایزوفتالیک بشکه ای با مشتریابی و ارائه محصولی ارگاتیک توانسته رضایتمندی مشتریان را به دست آورد. برای ارتباط مستقیم با مرکز فروش این محصول از طریق این سایت اقدام کنید. این مراکز فروش آماده ارائه انواع رزین های ارتوفتالیک و ایزوفتالیک می باشد. ما با دسترس پذیری بالا، در خرید آسان با قیمت پایین و کیفیت بالا به مشتریان خود کمک می کنیم.

وجود واسطه های زیاد در هر صنعت باعث افرایش قیمت و نیز کلاهبرداری های متعدد می شود. صنعت رزین نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. این صنعت به دلیل داشتن طرفداران زیاد در جهان نظر واسطه های زیادی را به خود جلب کرده است. مرکز فروش این محموعه آنلاین قصد دارد تا با کسب نمایندگی از تمامی تولید کنندگان رزین، دست واسطه ها را از این صنعت کوتاه کند و مواد را به طور مستقیم به دست مصرف کننده و یا عمده فروشان برساند. از آنجایی که این ماده از مواد اولیه و پایه صنایع محسوب می شود دست به دست شدن در این صنعت باعث افزایش بی رویه قیمت می شود و کار را بسیار سخت و دشوار می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما