فروش رزین پلی استر ارتوفتالیک کیلویی

مواد بسیاری وجود دارد که در صنایع استفاده از آن ها ضروری و متداول است که یکی از آن ها، رزین نام داشته و شامل انواع مختلفی می شود و یکی از آن ها پلی استر ارتوفتالیک نام دارد.

فروش رزین پلی استر ارتوفتالیک کیلویی در بطری های مخصوص رزین صورت می گیرد و به منظور فروش آن نرکزی ایجاد شده تا به وسیله آن خرید و فروش بهترین نوع پلی استر انجام شود.

فروش رزین پلی استر ارتوفتالیک کیلویی

رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک

رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک

رزین های پلی استر غیر اشباع به دو دسته ایزوفتالیک و ارتوفتالیک تقسیم بندی می شوند که پر کاربرد ترین نوع آن رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک است.

رزین های ارتوفتالیکی در واقع جزو رزین های مصنوعی هستند و از مواد شیمیایی با فرمولی متفاوت از ایزوفتالیک ساخته می شود به همین دلیل خواص متفاوت تری نیز دارد و میزان دامنه کاربرد های آن را افزایش داده است.

این نوع رزین به نحوی است که از آن می توان برای مجسمه سازی ها استفاده کرد، به عبارتی تنها رزینی بوده که ویژگی های لازم برای ساخت مجسمه ها را دارد.

اکثر لوله های شهری و بین شهری انتقال دهنده مواد گوناگون، از پلی استر ارتوفتالیک ساخته می شوند، چرا که این نوع پلی استر بعد از خشک شدن به قدری محکم است که به هیچ وجه دچار شکستگی و خرابی نخواهد شد و به این ترتیب احتمال نشت مواد به شدت پایین می آید.

این نوع پلی استر دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب است، به همین دلیل از آن در ساخت بدنه های ضد آب قایق ها و کشتی های تفریحی و تجاری استفاده می گردد.

پلی استر های ارتوفتالیک در ساخت بدنه دستگاه های صنعتی تیز به کار می رود چرا که بهتر از پلاستیک و یا آهن عمل کرده و خشک شدن آن سبب می شود که نه حرارت و نه آب روی آن تاثیری نداشته باشند.

کارخانه تولید رزین پلی استر ارتوفتالیک بشکه ای

کارخانه تولید رزین پلی استر ارتوفتالیک بشکه ای

کارخانه تولید رزین پلی استر ارتوفتالیک بشکه ای در کشور تواتسته با استفاده از دست یابی به فرمول ساخت بهترین نوع آن، رزین های پلی استر با کیفیت های بسیار بالا تولید نمایند که از قیمت های خوبی برخوردار هستند.

رزین هایی که به شکل عمده از این کارخانه سفارش داده می شوند، در بشکه ها بسته بندی می شوند و این بشکه ها هم می توانند از جتس پلاستیک و هم آهن باشند.

از آن جایی که مشتریان با خرید از این کارخانه در واقع خرید مستقیم انجتم می دهند، محصول به قیمت تولیدی خواهد بود و خریداران تنها قیمت تولید آن را پرداخت می کنند و هزینه های واسطه حذف می گردد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما