فروش رزین فایبرگلاس پلی استر مستقیم از کارخانه

فروش رزین فایبرگلاس از نوع پلی استر غیر اشباع به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود. فروش مستقیم، دست واسطه های رزین پلی استر را کوتاه می کند و رزین فایبرگلاس را با قیمت مناسب به دست مشتری می رساند. برای خرید با شماره داخل سایت تماس بگیرید.

فروش رزین فایبرگلاس

تولید قطعات فایبرگلاس روز به روز بیشتر می شود چون تولید قطعات از جنس فایبرگلاس بسیار به صرفه می باشد و نیز کیفیت بالایی دارد. از جمله صنایعی که در حال حاضر قطعات خود را از جنس فایبرگلاس تولید می کنند شامل موارد زیر می باشد:

  • قطعات خودرو
  • ورق های پوششی
  • قایق های تفریحی
  • پل های شناور
  • قطعات موشک
  • مخازن خودروهای ضد شیمیایی
  • و…

قطعات فایبرگلاس

نحوه خرید رزین پلی استر فایبرگلاس از کارخانه

یکی از مشکلات عمده مشتریان رزین پلی استر وجود واسطه های زیاد است. که باعث می شود رزین را که ماده اولیه و پایه محصولات خود است را با قیمت بالا خرید کنند. ما از طریق این سایت این امکان را در اختیار مشتریان رزین فایبرگلاس قرار می دهیم تا این ماده را با قیمت مناسب و به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنند. رزین های توزیع شده از طریق این سایت شامل برندهای زیر می باشد:

  1. رزیتان
  2. بنیان کالا شیمی BKC
  3. بوشهر
  4. قطره
  5. کیتون

نمایندگی رزین فایبرگلاس

نمایندگی فروش رزین پلی استر فایبرگلاس

یکی دیگر از روش های خرید رزین با قیمت مناسب، خرید از نمایندگی های رزین پلی استر غیر اشباع می باشد. برای خرید از نمایندگی نیز می توانید با ما تماس بگیرید تا مواد مورد نیاز شما را ارسال کنیم. برای خرید رزین باید حتما نوع حرفه خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا کد مناسب با حرفه شما را معرفی کنند و نیز قیمت بر اساس کد اعلام می شود. همینطور اگر رزین فایبرگلاس خاصی مد نظر دارین، می توانیم آن را تولید کنیم و در اختیار شما قرار دهیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما