فروش رزین غیر اشباع پلی استر در بازار

فروش رزین غیر اشباع پلی استر در بازار ایران به صورت گسترده ای انجام می گیرد. ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان این محصول در بازار جهانی شناخته می شود.

انواع رزین پلی استر غیر اشباع با بهترین کیفیت صادراتی، در ایران تولید می گردد. تولید کنندگان ایرانی، با استفاده از بهترین مواد اولیه این محصول را تولید و به صورت عمده راهی بازار داخلی و خارجی کرده اند.

شناخت و مشخصات انواع رزین پلی استر

خریداران عمده رزین پلی استر غیر اشباع، برای شناخت بهتر محصولات نیازمند اطلاعاتی هستند، که این امر تولید کنندگان را موظف به ارائه اطلاعاتی نموده است.

فعالان در حوزه فروش رزین پلی استر غیر اشباع، آگاه هستند که این محصول یک محصول تخصصی در بازار است. در ادامه این مقاله به بررسی انواع رزین پلی استر غیر اشباع می پردازیم.

رزین پلی استر غیر اشباع، ماده چسبناک یا چسبی زرد رنگ است که به صورت مایع تولید می گردد. این محصول عموما به صورت عمده و در بشکه هایی 200 کیلویی به فروش می رسد.

این محصول در رکتور تولید می شود. هر رکتور به طور متوسط از 20 تا 50 بشکه در روز تولید می کند. رزین پلی استر غیر اشباع به دو نوع اصلی تقسیم می شود.

  1. رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک
  2. رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک

فروش رزین پلی استر غیر اشباع با نام اختصاری رزین ایزو یا رزین ارتو در بازار انجام می شود. عده ای نیز به آن رزین پلی استر ارتو یا رزین پلی استر ایزو می گویند.

رزین ارزان

رزین پلی استر غیر اشباع و کاربرد های آن

رزین پلی استر معرفی شده در بازار کاربرد های بسیاری دارد. نمونه ارتو این رزین های پلی استر، متناسب با کاربردی که دارند کد بندی می شوند. هر کد برای استفاده و تولید یک محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

خریداران رزین پلی استر، پس از انتخاب محصول، TDS آن را از متخصصان و مشاوران فروش دریافت می کنند. دریافت این اطلاعات به یک انتخاب درست و خریدی مطمئن کمک می کند.

فروش رزین پلی استر غیر اشبع برای مصارف گوناگونی انجام می شود. برخی از کاربرد های این محصول به شرح زیر است:

 

  1. مجسمه سازی
  2. لوله سازی
  3. سنگ طبیعی
  4. سنگ مصنوعی
  5. مبلمان
  6. مخازن
  7. کامپوزیت
  8. فایبر گلاس
  9. سینک مصنوعی
  10. لنج سازی
  11. شناور سازی
  12. و …

صادرات رزین غیر اشباع

تولید کنندگان داخلی بهترین رزین پلی استر را تولید می کنند. قیمت ارزان این محصول و کیفیت بالا آن، در کنار هم، از ریزین پلی استر داخلی یک محصول صادراتی ساخته است.

فروش رزین پلی استر غیر اشباع برای صادرات ملزم به داشتن ویژگی هایی است. برای راهیابی یک محصول به بازار های خارجی شرایط ویژه ای مورد نیاز است.

تولید کنندگان ما با توجه به متریال های جهانی و با استفاده از دستگاه هایی به روز اقدام به تولید بهترین رزین پلی استر صادراتی نموده اند.

رزین صادراتی

  1. مرغوبیت و کیفیت
  2. قیمت ارزان
  3. معرفی درست
  4. شناخت بازار هدف
  5. دسترسی مناسب
  6. پشتیبانی
  7. و …

موارد ذکر شده از جمله مواردی هستند که به فروش صادراتی محصولات گوناگون کمک می کنند.

مهمتر از صادرات یک محصول، حفظ بازار صادراتی می باشد. برای حفظ این بازار، کیفیت و قیمت ارزان رزین پلی استر حرف اول را می زند. عوامل بسیاری در قیمت گذاری این محصول اثر دارد.

فروش رزین پلی استر غیر اشباع ارزان به شرایط زیر وابسته است:

  1. کیفیت
  2. نوع عرضه
  3. میزان فروش
  4. حجم سفارش
  5. هزینه های تولید
  6. هزینه کارگر و انبار
  7. برند
  8. سود تایین شده توسط تولید کننده
  9. فروش بی واسطه
  10. و …

تولید کنندگان ما برای فروش بیشتر، درصد سود پایین تری را در نظر گرفته اند. از سویی دیگر برای حفظ مشتریان داخلی و صادراتی علاوه بر حفظ کیفیت بالای رزین های تولیدی، شرایطی را در نظر گرفته شده است. تخفیف برای حجم بالا و مشتریان ثابت دو نمونه از این موارد هستند.

فروش عمده رزین غیر اشباع

فروش عمده یکی از رایج ترین راهکار های کاهش قیمت یک محصول می باشد. مجموعه ما علاوه بر فروش عمده اقدام به عرضه بی واسطه انواع رزین پلی استر غیر اشباع نمونده است.

تولید کنندگان برای عرضه محصولات خود دو روش فروش حضوری و غیر حضوری را مورد آزمایش قرار می دهند. هر یک از این نمونه فروش ها مزایا و معایب خود را دارند.

در فروش حضوری، خریداران می توانند محصول مورد نظر خود را پس از دبدن خریداری نمایند. عرضه حضوری مستقیم از طریق نمایندگی محصولات عموما در مراکز استان ها صورت می گیرد.

فروش رزین پلی استر غیر اشباع به صورت حضوری معایبی نیز دارد. برخی از رایج ترین مشکلات در عرضه فروشگاهی این محصول عبارتند از:

  1. عدم دسترسی
  2. تنوع کم محصولات
  3. عدم امکان خرید عمده
  4. صرف زمان و هزینه
  5. قیمت بالاتر
  6. و …

در روش دوم فروش اینترنتی یا همان خرید غیر حضوری بسیاری از این مشکلات وجود ندارد. در این روش خریداران می توانند محصولات متنوع تری را با قیمت ارزان تر و حجم بالاتر تهیه کنند. یکی دیگر از مزایای فروش غیر حضوری دسترسی آسان و معرفی بهتر و در نتیجه افزایش صادرات می باشد.

عرضه رزین پلی استر مرغوب به صورت آنلاین

فروشگاه های عرضه مستقیم به به صورت آنلاین فعالیت می کنند، بهترین گزینه برای خرید ارزان می باشند. این فروشگاه ها توسط تولید کنندگان راه اندازی می شوند.

فروش رزین پلی استر غیر اشباع از طریق این فروشگاه اینترنتی به صورت عمده انجام می شود. خرید از این سایت، امکان سود بیشتر را از معامله به خریداران عمده این محصول می دهد.

عرضه عمده، فروش بی واسطه، تامین حجم تناژ، تنوع بالا و دسترسی از اقصی نقاط ایران جهان از ویژگی های این فروشگاه ها می باشد.

هر فروشگاه شرایط فروشی ویژه دارد. شرایط فروش محصولات ما از طریق این سایت به شرح زیر می باشد:

بهترین رزین غیر اشباع

  1. فروش عمده
  2. عرضه غیر حضوری
  3. فروش مستقیم و بدون واسطه
  4. تامین تناژ
  5. تنوع بالا
  6. سود کم
  7. قیمت ارزان
  8. تولید پس از واریز بیعانه
  9. انتقال از طریق باربری
  10. پشتیبانی از زمان سفارش تا تحویل محصول

برای آگاهی از تنوع انواع رزین پلی استر شفاف این مجموعه آرون کافیست تا با مشاوران فروش ما در تماس باشید. راه های ارتباطی با ما بدین شرح است:

  1. تماس از طریق سایت
  2. ارتباط از طریق واتساپ
  3. ایمیل
  4. پیامرسان هایی نظیر اینستا و …

سوالات متداول:

  • رزین از چه حجمی به فروش میرسد؟

مجموعه ما رزین را به صورت فله 200 کیلویی به دست مشتریان می رساند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما