فروش ارزان رزین پلی استر غیر اشباع

این سایت به منظور فروش ارزان رزین پلی استر غیر اشباع به صورت عمده، راه اندازی شده است. تولید کنندگان انواع رزین غیر اشباع این محصول را با تنوع گوناگون و قیمتی ارزان از طریق این سایت عرضه می کنند. برای شناخت بیشتر رزین های پلی استر غیر اشباع و کاربرد آنها با ما همراه باشید.

رزین پلی استر چیست

رزین پلی استر (که بیشتر به عنوان “رزین لمینیت” یا “رزین فایبرگلاس” نامیده می شود) یک پلیمر است. این محصول  به دلیل استفاده آسان و مقرون به صرفه، جزء حیاتی در بسیاری از صنایع، از ساخت و ساز گرفته تا هوافضا است. این ماده خواص فیزیکی و شیمیایی باورنکردنی را ارائه می دهد و در مقایسه با رزین های دیگر مانند اپوکسی ها و یورتان ها نسبتاً ارزان است، اما در بسیاری از موارد عملکرد مشابه – اگر نه برتر – ارائه می دهد.

اصطلاح “رزین پلی استر” به طور گسترده به “رزین پلی استر غیر اشباع” اشاره دارد، مگر اینکه طور دیگری مشخص شده باشد.

رزین با کیفیت

 فروش ارزان رزین پلی استر به عنوان یک پلیمر پیشرو

پلیمرها شامل تعداد زیادی واحد از برخی اتم ها هستند. این واحدها شامل اتم هایی هستند که بخش هایی از پلیمر را تشکیل می دهند. این اتفاق زمانی است که دو مونومر پلیمریزه می شوند. ساختار هر درشت مولکول حاوی واحدهایی از هر دو مونومر است. چنین پلیمری را کوپلیمر و سنتز آن را کوپلیمریزاسیون می نامند.

رزین پلی استر بخش مهمی از پیشرفت بسیاری از صنایع در قرن بیستم و تا قرن بیست و یکم بود. رزین های پلی استر به عنوان یکی از محبوب ترین رزین های ترموست در سراسر جهان هستند. بیش از 2 میلیون تن رزین پلی استر غیراشباع برای سقف های مسطح، لوله ها، مخازن ذخیره سازی و سایر پوشش های ضد آب و همچنین قطعات بسیار تخصصی برای صنایع ساختمانی، دریایی، هوافضا و خودرو استفاده می شود.

رزین های پلی استر دارای پایداری حرارتی و حرارتی بالا، انقباض کم و استحکام مکانیکی خوبی هستند که با فایبر گلاس در ساختارهای کامپوزیتی  مورد استفاده قرار می گیرند. فروش ارزان رزین پلی استر مرغوب، بسیار مقرون به صرفه و متناسب با نیاز متقاضیان صورت می گیرد.

توسعه رزین پلی استر

رزین میلیون ها سال است که وجود داشته است. از کهربا استفاده کنید زیرا یک رزین درخت معمولی که به دلیل توانایی آن در حفظ حشرات و سایر موجودات شناخته شده است. با این حال، منشا رزین های مصنوعی مانند پلی استر به دهه 1800 برمی گردد، زیرا این رزین ها یکی از اولین رزین هایی بودند که توسعه یافتند و در نهایت اساس صنعت پلاستیک امروزی را تشکیل دادند.

رزین پلی استر غیر اشباع در یک حلال غیر اشباع  حل می شود.

انواع پر کاربرد رزین پلی استر

فروش ارزان انواع رزین توسط این سایت کمک بالایی به خریداران عمده این محصول می کند، چرا که امروزه یک محصول با کارایی بالا بهحساب می آید. یکی از مزایای رزین پلی استر به عنوان یک جزء در ساختارهای کامپوزیتی مانند فایبرگلاس در توانایی تنظیم مواد تشکیل دهنده آن به گونه ای است که خواص آن با یک ویژگی خاص مطابقت دارد.

چهار نوع اصلی رزین پلی استر عبارت است از:

  • وینیل استر
  • آلکید
  • پلی استر اشباع
  • پلی استر غیر اشباع

اصلی ترین نوع رزین کدام است

رزین های پلی استر عمدتاً به شکل “غیراشباع” وجود دارند و ما فروش ارزان رزین های غیر اشباع را آغاز کرده ایم. بنابراین تمرکز این مقاله خواهد بود. نمونه رزین غیر اشباع یک رزین ترموست است که در شرایط مناسب از مایع چسبناک به جامد تبدیل می شود. رزین های پلی استر غیر اشباع به عنوان “رزین پلی استر” و حتی به اختصار “پلی استر” شناخته می شوند. امروزه طیف وسیعی از رزین های پلی استر از اسیدها، گلیکول ها و مونومرهای مختلف ساخته شده اند که هر کدام دارای خواص متفاوتی هستند.

رزین های پلی استر غیر اشباع بر اساس خواص آن ها را می توان به یک یا چند مورد زیر طبقه بندی کرد:

رزین پلی استر انعطاف پذیر

نمونه انعطاف پذیر رزین پلی استر، برای کاربردهای ساختاری که به درجاتی از حرکت نیاز دارند ترجیح داده می شوند. این پلی استرهای انعطاف پذیر عمدتاً با کشیدگی زیاد در هنگام شکست و مقاومت بالا در برابر سایش با درجه استحکام مناسب مشخص می شوند. آنها با پلیمریزاسیون متراکم اسید دوتایی یا انیدرید و الکل دی هیدریک و سپس رقیق شدن با یک رقیق کننده تهیه می شوند. فروش ارزان رزین پلی استر انعطاف پذیر را از رزینو بخواهید.

رزین ارزان

رزین پلی استر مقاوم در برابر مواد شیمیایی

در حالی که رزین های پلی استر غیراشباع مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی دارند، تلاش ها برای افزایش مقاومت شیمیایی معمولاً با تغییر ترکیب رزین انجام می شود.

رزین پلی استر مخصوص

رزین های پلی استر با گریدهای سفارشی نیز از تولید کنندگان تخصصی در دسترس هستند. آنها ممکن است برخی از ویژگی های این بخش را شامل شوند یا به مواد تشکیل دهنده مورد استفاده در ساخت رزین مربوط باشند.

رزین پلی استر عمومی

رزین پلی استر عمومی بر روی رزینی در سطح صنعت تمرکز دارد که معمولاً برای ساخت و ساز (سقف مسطح، ناودان و غیره) و عایق رطوبتی عمومی (روکش حوض و آبنما) و تعمیرات استفاده می شود.

 پلی استر مقاوم در برابر سایش

 بازار فروش ارزان رزین بسیار پر رونق است. فروشگاه اینرنتی ما، فروش رزین مقاوم در برابر سایش نیز انجام می دهد. بسیاری از کاربردهایی که به مواد مبتنی بر رزین پلی استر نیاز دارند، از سایش سطحی رنج می برند. به این ترتیب، رزین پلی استر غیراشباع مقاوم در برابر سایش مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این نمونه رزین بسیار بالا بوده و برای فایبرگلاسها به صئرت عمده استفاده می گردند.

رزین پلی استر مقاوم در برابر برق

مقاومت الکتریکی در رزین پلی استر غیر اشباع کاربردهای زیادی دارد. نمونه ای از پرکننده های خاک رس حاوی رزین پلی استر خواص عایق الکتریکی بالاتری را نشان داد.

رزین پلی استر مقاوم در برابر آتش

اشکال مقاوم در برابر آتش رزین پلی استر را می توان با افزودن مواد افزودنی فرموله کرد. این افزودنی ها بر پایه اسیدهای دی بازیک هالوژنه هستند. این رزین ها معمولا در غرفه های دود و سازه های پرخطر مانند پانل های ساختمانی، تجهیزات نظامی و الکترونیکی استفاده می شوند. جایگزین های مبتنی بر زیست نیز در حال بررسی هستند. از رزین های مقاوم در برابر آتش ، در موارد خاص استفاده می گردد.

رزین پلی استر سازگار با آب آشامیدنی

این محصول مانند بساری از پوشش ها تجزیه می شود، این می تواند منجر به آلودگی آب آشامیدنی شود و بر زندگی آبزیان تأثیر بگذارد.

فروش ارزان رزین

رزین پلی استر با انتشار استایرن کم

این نمونه رزین در در دهه آخر قرن نوزده معرفی شد. کار این رزین کاهش خطرات استارین و محدودیت محل کار است.

فروش ارزان رزین پلی استر باتنوع بالا

مجموعه بزرگ انواع رزین پلی استر غیر اشباع را متناسب با نیاز بازار تولید و با قیمتی ارزان راهی بازار کرده است. خریداران عمده انواع رزین پلی استر غیر اشباع تنها با یک تماس می توانند، پاسخ تمام سوالات خود را بیابند. مشاوران ما در این مجموعه پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند. مشاوران به عنوان راهنمای شما عمل کرده و بهترین را متناسب با نیاز شما معرفی می کنند. لازم به ذکر است تا بیان کنیم این سایت فروش عمده رزین پلی استر را انجام می دهد.

سوالات متداول:

  • پر کاربرد ترین صنایع مصرفی رزبن پلی است کدام است؟

صنایع دریایی، تزئینی، خودرو سازی و … به صورت عمده از رزینهای پلی استر غیر اشباع اسفه می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما