شرکت پخش رزین پلی استر نسوز

رزین پلی استر نسوز همان طور که از عنوان آن پیداست به دسته ای از الیافی گفته می شود که در برابر آتش عایق بوده و به راحتی آتش نمی گیرند. این ویژگی سبب شده است تا از این الیاف در صنعت تولید فرش و بسیاری از صنایع دیگر مانند کشتی سازی استفاده شود. از این روی پخش این کالا توسط شرکت توزیع کننده آن به کارخانجات و واحد های صنعتی مختلف صورت می گیرد.

شرکت پخش رزین پلی استر نسوز

کاربرد رزین پلی استر نسوز در تولید فرش

کاربرد رزین پلی استر نسوز در تولید فرش

الیافی که در تولید فرش یا هر محصول دیگر به کار می روند به دو دسته تقسیم می شوند. الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان که از گیاهانی به همین نام به دست می آیند و طبیعی ترین الیافی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

دسته دیگر الیافی هستند که ساخته دست بشر بوده و به همین دلیل به آنها الیاف مصنوعی گفته می شود. این الیاف با استفاده از مواد اولیه ای که عمدتا از مشتقات نفتی می باشند تهیه شده و انواع مختلفی دارند.

مثلا می توان از رزین پلی استر ها نام برد که نوع نسوز آن در صنعت تولید فرش کاربرد گسترده ای دارد. این الیاف از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و فرشی که از آنها بافته می شود دارای طول عمر زیادی است.

این الیاف در کارخانجات فرش بافی به صورت دوک های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند که از تنوع رنگی بسیاری برخوردار بوده که در بافت فرش و طرح های مختلف آن به خوبی می توان شاهد این تنوع رنگ بود. گاهی اوقات از رزین پلی استر ها در ترکیب با الیاف طبیعی استفاده می شود که در این صورت کیفیت کار تولیدی بیشتر خواهد بود و البته قیمت آن نیز در این حالت افزایش می یابد.

این الیاف بسیار براق و درخشنده هستند و فرش هایی که با این کیفیت تولید می شوند از زیبایی خاصی بهره مند هستند.

خرید رزین پلی استر نسوز

خرید رزین پلی استر نسوز

کاربرد رزین پلی استر نسوز در بسیاری از صنایع سبب خرید آن در مقادیر متفاوت شده است. تمامی واحد های تولیدی که این ماده جزء مواد اولیه تولید آنها می باشد نیاز به خرید رزین پلی استر بر اساس ظرفیت تولیدی خود دارند.

از این روی سفارش های خرید متفاوتی در حجم گوناگون برای تهیه این کالا صورت می گیرد که خرید های عمده و کلی در حجم بالا تا خرید های جزئی تر را شامل می شود.

خریداران برای تهیه این کالا می توانند به کمک تماس با واحد فروش و مشاوره با کارشناسان مربوطه در مورد قیمت خرید و موارد دیگر سوالات خود را مطرح سازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما