قیمت رزین پلی استر بی رنگ شفاف

قیمت رزین پلی استر بی رنگ شفاف به پارامتر های مختلفی بستگی دارد. مواردی نظیر کیفیت این محصول و روش تولید آن، برند و شرکت تولید کننده، نوع بسته بندی، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید و … بر قیمت رزین تأثیر گذار می باشند. شایان ذکر است قیمت انواع رزین در خریدهای عمده و بدون واسطه بسیار مناسب تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

قیمت رزین پلی استر بی رنگ شفاف

مشخصات ظاهری رزین پلی استر

مشخصات ظاهری رزین پلی استر

مشخصات ظاهری رزین پلی استر چیست؟

مایعی زرد رنگ می باشد که در آب، حل می شود. همچنین در رنگ های زرد کهربایی، قهوه ای و بی رنگ و شفاف نیز تولید می شود و دارای چسبندگی بالایی است. رزین ها دارای انواع مختلفی از جمله رزین های پلی استر، اپوکسی، وینیل استر و رزین فنولیک و .. می باشند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند.

رزین های پلی استر غیر اشباع در دو نوع ایزوفتالیک و ارتوفتالیک وجود دارند که بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف از جمله کشتی سازی، مجسمه سازی، تهیه انواع سنگ های مصنوعی و طبیعی، لوله سازی، فایبر گلاس، ساخت انواع ماکت، چسب و بتونه، لاستیک و … دارند و با توجه به کاربرد وسیع دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور می باشند. رزین ها مقاومت الکتریکی و مکانیکی بسیار بالایی داشته و در برابر مواد شیمیایی و حرارت بسیار مقاوم می باشند.

فروش محصول به صورت بشکه ای

فروش رزین پلی استر بی رنگ بشکه ای

در حال حاضر فروش رزین پلی استر بی رنگ بشکه ای به شیوه های گوناگون در کشور در حال انجام می باشد. با توجه به کاربرد گسترده در اغلب صنایع و کیفیت بالا، استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد. لذا بسیاری از مشتریان انواع رزین را به شکل کلی و با قیمتی مناسب خریداری می کنند. یکی از بهترین مراکز فروش انواع رزین پلی استر، همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید. آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی آسان تر و بهتر به مشتری ارائه می کنند.

ابن روزها شرکت های تولید کننده مختلفی در شهرهای بزرگ کشور در حوزه تولید انواع رزین پلی استر مشغول فعالیت هستند. تولیدکنندگان این محصول، با استفاده از مواد درجه یک و با تکنولوژی روز دنیا به تولید محصول می پردازند. این شرکت های تولید کننده، استاندارد های لازم را در ساخت و تهیه رزین رعایت نموده تا بتوانند محصولی با کارایی و عملکرد مطلوب را تولید و به دست مصرف کننده برسانند. با این کار، ضمن کسب رضایت خریدار، فروش بالایی از محصولات تولیدی خود را تجربه می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما