فروش رزین پلی استر کیتون در بازار

فروش رزین پلی استر کیتون در بازار با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود علاوه بر این محصول را در بسته بندی های متنوعی در اختیار مشتریان می گذارند تا بتوانند مطابق بودجه خود آن را تهیه کنند. رزین پلی استر ماده ای می باشد که در صنعت مجسمه سازی و ساخت سنگ های مصنوعی کاربرد دارد و مطابق با پیشرفته ترین فرمولاسیون تهیه شده است به همین دلیل کیفیت فوق العاده ای دارد.

فروش رزین پلی استر کیتون در بازار

دامنه محصولات رزین پلی استر کیتون

دامنه محصولات رزین پلی استر کیتون

دامنه محصولات رزین پلی استر کیتون زیاد می باشد و همین باعث شده هر خریداری را مجذوب کند به عنوان مثال می توان به رزین پلی استر اشباع و رزین پلی استر غیر اشباع اشاره کرد. این ماده وقتی با هاردنر ترکیب شود حالت ژله ای پیدا می کند چون حرارت آن زیاد می باشد و بوی تند و اذیت کننده ای دارد به همین دلیل باید در محیط های سربسته از آن استفاده نشود اما کمتر از پنج کیلو گرم رزین پلی استر را می توان در مکان های سربسته استفاده است اما بیشتر از این مقدار باید حتما مکان مورد نظر تهویه مناسب را داشته باشد.

این ماده روی چوب می چسبد برای جلوگیری از این مشکل باید قبل از استفاده از آن روی چوب را پارافین یا فیلم بمالیم بعد از استفاده باید بگذاریم تا پلی استر ما کاملا خشک شود و بعد با مته و سوهان آن را سوراخ کنیم. در ساخت مجسمه ها ما می توانیم این ماده را با رنگ های پودری ترکیب کنیم تا زیبایی آن چندین برابر شود این ماده در مقابل نور به هیچ عنوان رنگ آن تغییر نمی کند.

 

شرکت تولیدی صنعتی رزین پلی استر کیتون

شرکت تولیدی صنعتی رزین پلی استر کیتون

شرکت تولیدی رزین پلی استر کیتون با به کار گیری بهترین مواد اولیه و مطابق با استاندارد های روز دنیا سعی می کند محصول باکیفیتی را در اختیار مشتریان بگذارد همچنین محصول را در بسته بندی های متنوعی تولید می کند تا خریداران بتوانند مطابق با نیاز و بودجه خود آن را تهیه کنند. برای نگهداری این ماده باید آن را در جای خشک و خنک گذاشت اگر رزین تولید شده باکیفیت باشد به مدت 12 ماه قابل نگهداری می باشد.

میزان استفاده از هاردنر در ترکیب این رنگ به طور استاندارد باید 2 درصد باشد در واقع ما با کمک هاردنر می توانیم مدت زمان سخت و سفت شدن رزین را تنظیم کنیم. اگر ضخامت رزین کم باشد مدت بیشتری طول می کشد تا خشک شود. برای این منظور بهتر است از 4 درصد هاردنر استفاده شود اما زمانی که ضخامت رزین بیشتر باشد زودتر خشک می شود و ممکن است ترک بخورد برای این منظور باید از 1 درصد هاردنر در ترکیب آن استفاده شود تا ما بتوانیم از ترک خوردن آن جلوگیری کنیم علاوه بر این ترکیب یک درصد هاردنر می تواند باعث افزایش انعطاف پذیری رزین شود. اگر از قالب های پلاستیکی برای ترکیب این ماده استفاده می کنید باید میزان حرارت هاردنر را کم کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما