مرکز تولید رزین پلی استر شفاف

مرکز تولید رزین پلی استر شفاف با بهترین مواد اولیه سعی می کند محصول با کیفیتی را در اختیار مشتریان بگذارد علاوه بر کیفیت تلاش می کند با قیمت درب کارخانه محصول را بدست مشتری نهایی برساند. رزین پلی استر ماده ای مایع و شفاف می باشد که در ساخت انواع مجسمه ها و سنگ های مصنوعی استفاده می شود این ماده با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده است به همین دلیل کیفیت و دوام بالای دارد.

مرکز تولید رزین پلی استر شفاف

روکش کردن اجسام با رزین پلی استر

روکش کردن اجسام با رزین پلی استر

روکش کردن اجسام با رزین پلی استر باعث می شود تا استحکام و مقاومت جسم مورد نظر افزایش یابد و ما بتوانیم آن را رنگ آمیزی کنیم برای استفاده از این ماده باید آن را با مقدار مشخصی از هاردنر ترکیب کنیم. شما می توانید مقداری کاتالیزور به رزین اضافه کنید تا زودتر خشک شود. در واقع میزان مشخص ترکیب هاردنر و کاتالیزور نقش مهمی روی کیفیت و دوام محصول دارد.

این ماده به خاطر استحکام و کیفیت بالای که دارد می توان در صنعت مجسمه سازی از آن استفاده کرد و به خاطر این که بوی تندی دارد و سمی می باشد باید در محیط دارای تهویه از آن استفاده شود. همچنین در هنگام استفاده از این ماده باید از دستکش و ماسک استفاده کرد در ساخت مجسمه ها بعد از این که رزین خشک و سفت شد می توانید روی آن را با مته سوراخ کنید یا آن را سمباده بکشید این ماده چون به صورت عمده و در حجم بالای تولید می شود فروش بیشتری نسبت به رزین آپوکسی دارد به همین سبب بازار رزین پلی استری رونق فراوانی دارد.

شما می توانید از جوهر رنگ برای رنگ آمیزی رزین ها در ساخت مجسمه ها استفاده کنید علاوه بر این از رنگ های فوری مخصوص ماشین هم می توان برای رنگ آمیزی این مجسمه ها استفاده کرد برای استفاده از جوهر رنگ باید آن را با تینر فوری یا استون ترکیب کنید و بعد با قلمو روی سطح مجسمه بمالید.

بازار فروش رزین پلی استر شفاف

بازار فروش رزین پلی استر شفاف

بازار فروش رزین پلی استر شفاف به خاطر کیفیت بالای محصول رونق فراوانی دارد علاوه بر کیفیت بالا متنوع بودن بسته بندی و قیمت مناسب هم سبب شده خریداران فراوانی مجذوب آن ها شوند و بتوانند با کمترین هزینه بهترین محصول را تهیه کنند.

در هنگام ساخت مجسمه های چوبی رزین ممکن است به آن بچسبد برای جلوگیری از این مشکل می توانید کمی پارافین یا فیلم قبل از استفاده از رزین روی چوب بمالید.

با استفاده از هاردنر می توانید مدت زمان خشک شدن رزین را مشخص کنید به طور استاندارد مقدار هاردنری که باید با رزین پلی استر شفاف ترکیب شود 2 درصد می باشد.

اگر ضخامت رزین کم باشد زمان بیشتری طول می کشد تا خشک شود برای جلوگیری از این امر می توانید میزان هاردنر ترکیبی را 4 درصد کنید و بر عکس اگر ضخامت رزین زیاد باشد ماده زود خشک می شود و احتمال ترک خوردگی در آن وجود دارد در این جا باید میزان هاردنر را 1 درصد کنیم.

اگر از قالب پلاستیکی برای ترکیب رزین و هاردنر استفاده می کنید باید میزان هاردنر را کاهش دهید در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که میزان ترکیب هاردنر نباید از 4 درصد بیشتر باشد چون این کار باعث می شود رزین نرم و حالت شکنندگی پیدا کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما