صادرات رزین پلی استر ترموست از ایران

در زندگی مدرن امروزی مواد پلیمری از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند و رزین های پلی استری یکی از محصولات تولید شده از این مواد می باشند.

رزین پلی استر ترموست یکی از انواع رزین های پلیمری است که کاربرد های فراوانی در صنعت دارد و جزو پلیمر های سه بعدی هستند که دارای سختی و استحکام بالایی در برابر حرارت و حلال های شیمیایی می باشند.

صادرات رزین پلی استر ترموست از ایران به کشور های مختلف جهان صورت می گیرد. 

صادرات رزین پلی استر ترموست از ایران

خواص مکانیکی رزین پلی استر ترموست

خواص مکانیکی رزین پلی استر ترموست

از جمله خواص مکانیکی انواع رزین پلی استر ترموست این می باشد که:

  1. به دلیل اینکه در اثر اعمال شدن حرارت خیلی زیاد دچار واکنش شیمیایی می شوند پس از پخت و شکل گیری دیگر نمی توان به هیچ وجه آن ها را تغییر داد و همین امر سبب می شود تا این نوع رزین ها سختی و استحکام بسیار بالایی در برابر انواع حرارت داشته باشند و همچنین از مقاومت الکترونیکی بالایی هم برخوردار می باشند.
  2. در این گروه از پلیمر ها زنجیره های مولکولی با کمک پیوند های عرضی به هم دیگر متصل می شوند و یک شبکه ی سه بعدی را به وجود می آورند.
  3. خاصیت چقرمگی بسیار خوبی دارند.
  4. در برابر انواع تخریب های زیست محیطی از خود مقامت بالایی نشان می دهند.
  5. از خاصیت چسبندگی خیلی مناسب و عالی برخورداند.
  6. خواص مکانیکی آن ها بالا می باشد.
  7. دارای پایداری ابعادی بسیار زیادی در دامنه ی گسترده ای از دما هستند.
  8. مقاومت ویژه و بالایی در مقابل هرگونه خزش و تغییر شکل تحت بار دارند.

خرید ویژه انواع رزین پلی استر با کیفیت

خرید ویژه انواع رزین پلی استر با کیفیت

انواع مختلف رزین پلی استر در کشور تولید می شود مانند رزین های ترموپلاستیک و رزین های ترموست که هر کدام از این گونه ها کاربرد و ویژگی های خاص خودشان را دارا می باشند.

از گونه های مختلف رزین پلی استر معمولا در ساخت و ساز انواع مجسمه ها، ساعت ها، انواع مختلف کف پوش ها، دیوار پوش ها و کار های صنعتی دیگر استفاده می شود. 

این ماده ی شیمیایی دارای بوی بسیار تند و زننده ای می باشد اما نکته ی مثبت آن این است که بلافاصله بعد از خشک و سخت شدن بوی بد آن به طور کامل از بین می رود و معمولا در حالت عادی به انواع اجسام چوبی می چسبد و برای جلوگیری از این عمل از انواع پارافین ها یا فیلم ها استفاده می کنند. 

برای تهیه و خرید رزین پلی استر با کیفیت و مرغوب می توانید به این سایت مراجعه کنید و به راحتی و بدون واسطه با یک قیمت مناسب محصول درجه یک را خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما