صادرات رزین پلی استر بوشهر به سایر کشور ها

رزین ها ترکیباتی مصنوعی و یا طبیعی هستند که چسبناک بوده و تحت شرایط خاصی سفت و محکم می شوند. رزین پلی استر بوشهر نوعی رزین درجه یک است که صادرات آن به سایر کشور ها سالهاست، در حال انجام بوده و دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار های خارجی مشتریان خوبی دارد. 

صادرات رزین پلی استر بوشهر به سایر کشور ها

مقایسه رزین پلی استر با وینیل استر

مقایسه رزین پلی استر با وینیل استر

در مقایسه رزین پلی استر با وینیل استر، باید گفت که رزین های وینیل استر خواص مقاومت شیمیایی بهتری دارند  رزین های وینیل به دلیل زنجیر اصلی اپوکسی که سازنده آنها می باشد از ازدیاد افزایش طول کششی بالاتری برخوردار می باشند و جرم مولکولی آنها به نوع اپوکسی به کار رفته در آنها بستگی دارد.

از آنجایی که جرم مولکولی و ساختار اولیه این رزین ها در تعیین خواص آنها تاثیر گذار هستند، در نتیجه این امکان وجود دارد که برای کاربری های مختلف، رزین های وینیل استر با خواص مختلف، قابل طراحی و تولید باشند.

بیشتر کاربری های رزین های وینیل استر در محدوده درجه حرارتی ۱۰۵ تا ۱۲۰ سانتیگراد انجام می شود. برخلاف رزین های پلی استر که شتاب دهنده کبالت را در کنار فعال کننده متیل اتیل کتون پراکسید لازم دارند، رزین های وینیل استر از تسهیل کننده های دیگری مانند دی متیل آنیلین نیز استفاده می کنند.

تفاوت های زیادی بین رزین های وینیل استر با رزین های پلی استر وجود دارد که نوع کاربری آنها را در موارد مختلف تعیین می کند. به طور کلی رزین های وینیل استر قابل جایگزینی با رزین پلی استر، در تمامی موارد کاربردی می باشند. تنها نکته ای که وجود دارد، این است که رزین پلی استر غیر اشباع، مقاومت خوردگی بیشتری در برابر انواع خوردگی ها نسبت به رزین وینیل استر دارد.

رزین وینیل استر به دلی مقاومت بیشتری که در زیر آب دارد در صنایع دریای در سطح گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. البته کاربرد های این رزین زیاد است که به طور خلاصه به  برخی از آنها اشاره کردیم.

صادر کننده بزرگ انواع رزین پلی استر در بوشهر

صادر کننده بزرگ انواع رزین پلی استر در بوشهر

صادرات و تجارت هر محصولی با توجه به نیاز بازار های خارجی برای آن محصول و سطح تقاضایی که برای آن وجود دارد، انجام می شود. انواع رزین پلی استر که در بوشهر و سایر شهر های ایران با کیفیت بالا و درجه یک تولید می شوند، با توجه به نوع کاربردی که دارند، در بازار های صادراتی نیز عرضه می شوند.

همانطور که می دانید انواع رزین ها کاربرد های بسیار فراوانی دارند که رزین پلی استر از جمله پر مصرف ترین انواع این محصولات می باشد. این رزین ها در دو نوع کلی بسته بندی می شوند و عبارتند از:

  • رزین پلی استر اورتوفتالیک: رایج ترین نوع رزین پلی استر است که بیشتر استفاده عمومی دارد.
  • رزین پلی استر ایزوفتالیک: از نظر کاربردی با رزین اورتوفتالیک تقریبا یکسان بوده و تفاوت آن تنها در استحکام مکانیکی مقاومت شیمیایی بالاتر است. این نوع رزین در مواردی که به خواص بالاتر نیاز باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

صادر کننده رزین پلی استر با توجه به نیاز بازار به هر یک از این محصولات بهترین انواع آن را برای عرضه در بازار های خارجی آماده و بسته بندی می کند.

با توجه به اینکه انواع پلی استرها خواص گوناگونی دارند. این دو نوع اصلی به عنوان سیستم های استاندارد لمینت در صنایع کامپوزیتی قابل استفاده هستند.

انواع رزین پلی استر اورتو در قالب رزین استاندارد و اقتصادی برای مصرف عمومیت بیشتری دارد، در حالیکه رزین های پلی استر ایزو به دلیل نیاز به مقاومت بالاتر در مواجه با آب، بیشتر در صنایع دریایی مورد استفاده قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما