سفارش رزین ماستیک سنگ به صورت کیلویی

رزین ماستیک سنگ برای پر کردن منافذ سنگ به کار می رود و در دو نوع می باشد ۱_ ماستیک اپوکسی ۲_ پلی استر است و در بازار هر دو نوع ماستیک را با نام زرین می شناسند.

سفارش رزین ماستیک سنگ به صورت کیلویی

در مورد رزین ماستیک سنگ بیشتر بدانید

در مورد رزین ماستیک سنگ بیشتر بدانید

ماستیک سنگ خمیری می باشد که از رزین پلی استر غیر اشباع به همراه فیلر و رنگدانه تولید می شود و برای پر کردن سوراخ های سنگ قبل از ساب زدن به کار می رود این نوع ماستیک در رنگ بندهای متنوعی تولید می شود و بعضی از آنها را به رنگ سنگ در می آورند که می توان آنها را برای ساب زدن نیز استفاده کرد و سطح زیبایی خاصی دارند که سنگ را نیز براق می کنند.

ماستیک سنگ به صورت سه جزئی ارائه می شود و از ویژگی مکانیکی و چسبندگی و سختی بسیار عالی برخوردار هستند.

روش مصرف این ماستیک ها اینگونه می باشد که مقداری از ماستیک را به همراه هاردنر بر روی سنگ ها مخلوط می کنیم و سریعا با کاردک بر روی سنگ ها می کشیم به نحوی که منافذ سنگ پر شود و تمام قسمت سنگ با ماستیک تمیز شود و بعد از این کار سنگ آماده ی ساب خوردن می باشد.

فروش کیلویی ارزانترین رزین ماستیک سنگ

فروش کیلویی ارزانترین رزین ماستیک سنگ

قیمت فروش رزین ماستیک با توجه به نوع و مشخصات تولیدی آن متفاوت می باشد، ماستیک ها برای استفاده و بهره وری بیشتر متناسب با رنگ سنگ و با فرمول اختصاص تهیه و تولید می گردند ‌و آنها را به بازار ها عرضه می کنند ‌و در اختیار مردم قرار می دهند که هزینه ی کمتری برای تولید کنندگان حوزه سنگ را به دنبال خواهد داشت، فروش رزین ماستیک سنگ به صورت رزین ماستیک سنگ کیلویی نیز به فروش می رسد و می شود آن را کیلویی خریداری کرد.

استفاده از ماستیک در مرحله ی بعد از برش و قبل از ساب کاری که بسیار اهمیت زیادی دارد که این کار سبب صیقل دادن خیلی بیشتر و زیباتر جلوه دادن سطح سنگ می شود که می تواند در میزان و فروش قیمت ان تاثیر خیلی زیادی دارد، می توان رزین ماستیک را از فروشگاه های معتبر اینترنتی و به صورت آنلاین خریداری کرد و یا به صورت مستقیم به فروشگاه ها مراجعه کرد و از نزدیک شاهد درجه کیفی آن باشید و مطابق با نیاز خود آن را بخرید.

مزایای خرید مستقیم حذف کردن دادن هزینه ی اضافه به واسطه، ترویج داد و ستد مستقیم، حذف کمیسیون و دادن حق اضافه به سایت های واسطه گر و اختلاف قیمت چشمگیر به بخش رزین و چند موارد دیگر می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما