پخش رزین پلی استر مایع به صورت مستقیم

رزین پلی استر مایع از واکنش های مختلف استری شدن پلی اسید ها با پلی الکل به دست می آید و دارای خواص شیمیایی و مکانیکی بسیار زیادی می باشند.

این نوع رزین دارای سختی بالا، انعطاف پذیری خوب، مقاومت مکانیکی و شیمایی، مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، عدم زردگرایی و چسبندگی خوبی است.

این فروشگاه اینترنتی به پخش رزین پلی استر مایع به صورت مستقیم در بازار می پردازد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنید.

پخش رزین پلی استر مایع به صورت مستقیم

موارد مصرف رزین پلی استر مایع

موارد مصرف رزین پلی استر مایع

رزین های پلی استر از جمله رزین های دست ساز و مصنوعی می باشند که به صورت مایع بوده و کاربرد اصلی آن ها در ساخت مواد قالب سازی و برای استفاده در طراحی داخلی مکان هایی مانند رستوران ها، آشپزخانه ها، فست فود ها می باشد.

از جمله موارد مصرف رزین پلی استر مایع در طراحی داخلی شامل:

  1. ساخت پارتیشن رزین پلی استر که با کمک و به کارگیری پانل صورت می گیرد.
  2. پانل های رزین پلی استر که در دیوار ها استفاده می شوند و قابل شستشو هستند به همین دلیل کاربرد فراوانی دارد.
  3. کفپوش رزین پلی استر که معمولا در فضا ها و طراحی نمای داخل خانه به کار می روند و یک سطح صیقلی و صاف و یکدستی به وجود می آورند.
  4. در طراحی مبلمان رزین پلی استری و ساخت وسایل و دکور های مختلف برای منازل مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. یکی دیگر از کاربرد های این مواد ترکیب آن با متریال های مختلف مانند چوب برای ساخت وسایل منزل است.
  6. برای مجسمه سازی و کار های صنعتی دیگر مانند تولید سنگ های مصنوعی هم کاربرد دارد. 

به طور کلی پلی استر مایع دارای بوی بسیار تند و زننده ای است به گونه ای که مصرف بیشتر از ۵ کیلوگرم آن حتما باید در فضای باز و یا مکانی که دارای تهویه می باشد صورت بگیرد.

آخرین قیمت رزین پلی استر مایع به صورت کیلویی

آخرین قیمت رزین پلی استر مایع به صورت کیلویی

رزین پلی استر های مایع حتما باید در مکان های خنک و تاریک نگهداری شوند و عمر مفید آن ها البته در صورتی که مرغوب و با کیفیت باشند تقریبا در حدود ۱۲ ماه می باشد.

این مدل از پای استر ها وقتی بسته شوند خیلی محکم می شوند به شکلی که می توان آن را سوهان کشید و با مته سوراخ کرد و خاصیت این را هم دارند که رنگ های مختلف پودری را می شود با این مواد مخلوط کرد و اجسام رنگی ساخت. 

شما می توانید برای اطلاع و آگاهی از آخرین قیمت رزین پلی استر کیلویی به این سایت مراجعه کنید و بدون واسطه خرید راحت و آسانی داشته باشید همچنین می توانید با کارشناسان مجموعه هم در زمینه ی خرید خود مشورت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما