خرید انواع مواد قالب فایبرگلاس

این روز ها یکی از مهم ترین موادی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، مواد فایبر گلاس هستند که بسیار مورد توجه واقع شده اند و البته از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند.

به دلیل کاربرد های فراوانی که مواد قالب فایبرگلاس دارند خرید انواع متنوعی از آن ها بسیار ضروری شده و از آن جایی که در صنایع مختلف مصرف می سود، بنابراین خرید مواد آن بسیار مهم بوده و باید بسیار در آن دقت شود.

خرید انواع مواد قالب فایبرگلاس

نحوه قالب گیری دستی مواد فایبرگلاس

نحوه قالب گیری دستی مواد فایبرگلاس

مواد فایبر گلاس اغلب به منظور عایق کردن انواع مخازن و سطوح مورد استفاده قرار می گیرد و به این ترتیب قالب گیری آن بسیار مهم است چرا که برای هر سطحی متفاوت بوده و باید ضخامت و شکل آن تعیین گردد.

برای قالب گیری آن بعد از تهیه قالب مورد نظر باید از ماده ای به نام رها ساز برای سطح داخلی قالب استفاده کرد، استفاده از این ماده بسیار ضروری است چرا که در صورت عدم استفاده مواد فایبر گلاس به سطح می چسبند و دیگر قابل جدا سازی نخواهند بود.

بعد از آن الیاف مورد نظر که اغلب الیاف پشم شیشه است در درون قالب قرار داده می شود و به منظور تثبیت آن از رزین ها استفاده می گردد، رزین ها موادی چسبنده و ضد آب هستند که به شکل ژله بوده و می توانند الیاف را در کنار هم نگه دارند. ضد آب بودن آن باعث می شود که این ویژگی در فایبر گلاس های تولیدی نیز وجود داشته باشد.

به منظور افزایش غلظت مقدار مناسبی اروزیل به مواد افزوده می گردد که بسیار مهم است.

می توان از رنگ هایی نظیر بنفش یا قرمز نیز به منظور رنگ دهی به فایبر گلاس تولیدی استفاده کرد که بسیار معمول است.

در صورتی که قرار است فایبر گلاس چند لایه تهیه شود، این مراحل تکرار می شود و سپس به وسیله شتاب دهنده هایی مانند کبالت در دمای و فشار مناسب پخته شده و پس از سفت شدن فایبر گلاس تهیه می شود.

فروش بدون واسطه مواد قالب فایبرگلاس

فروش بدون واسطه مواد قالب فایبرگلاس

فروش مواد قالب فایبرگلاس، به روش های مختلفی قابل انجام است اما آمار نشان داده که میزان استقبال از فروش بدون واسطه این نوع مواد بسیار بیش تر از سایر روش ها بوده و عمده دلیل آن به قیمت پایین و امکان ارتباط با تولید کننده بر می گردد چرا که به این روش خرید، از تولید به مصرف نیز گفته می شود.

این روز ها چون صنایع مختلف، نیاز بالایی به مواد فایبر گلاس نشان می دهند، میزان خرید مواد قالب فایبرگلاس به طور کاملا مشهودی افزایش پیدا کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما