تولید عمده رزین ایزوفتالیک صادراتی

رزین ایزوفتالیک یکی از انواع رزین های غیراشباع است که در صنایع کاربرد وسیعی دارد و توسط کارخانه های متعددی در ایران ساخته شده و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می رسد. تولید رزین ایزوفتالیک صادراتی به صورت عمده توسط مهندسان و نخبگان ایرانی و بهره گیری از تکنولوژی روز و در نظر گرفتن استانداردهای کشورهای هدف صورت می گیرد و به روش های متعددی معامله می شود.

تولید عمده رزین ایزوفتالیک صادراتی

میزان واکنش پذیری رزین ایزوفتالیک

میزان واکنش پذیری رزین ایزوفتالیک

رزین پلی استر ایزوفتالیک که بر اثر ترکیبات شیمیایی گوناگون فرآوری می شود، دارای کیفیت عالی و قدمت طولانی است و بیشتر جهت تولید قطعات کامپوزیتی فایبرگلاس با مقاومت شیمیایی بالا و خواص مکانیکی عالی مورد استفاده قرار می گیرد.
از آن جایی که این رزین ها بر مبنای ایزوفتالیک اسید حل شده در مونومر استایرن تولید می شوند دارای واکنش پذیری متوسط هستند و ماهیت شیمیایی و وجود موادی به نام ادتیوها در بافت آنها سبب شده که از مقاومت و استحکام بالایی در برابر شرایط جوی مختلف و اشعه ماوراء بنفش برخوردار باشند.
تمامی ویژگی هایی نظیر واکنش پذیری متوسط، استحکام کششی بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و قلیایی، نفوذناپذیر بودن در برابر آب و … سبب شده که این رزین ها در تولید مخازن نگهداری مواد شیمیایی، ساخت قایق و کشتی، ماکت سازی، تولید سنگ های مصنوعی، ورق سازی، ساخت ماستیک، لوله های انتقال آب و … به کار روند.
معمولا رزین های ایزوفتالیک دارای وزن بسیار سبکی هستند و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردارند از همین رو در اکثر صنایع قابل استفاده اند. از آن جایی که این رزین ها به شیوه های مختلفی تولید می شوند نمی توان گفت که تمامی آنها دارای میزان واکنش پذیری یکسانی هستند و هر چه تولید تحت شرایط بهتر و توسط مواد اولیه درجه یک صورت گیرد کیفیت محصول نهایی و در نتیجه میزان واکنش پذیری آن نیز در سطح مطلوب تری خواهد بود.

نرخ انواع رزین ایزوفتالیک صادراتی

نرخ انواع رزین ایزوفتالیک صادراتی

نرخ رزین ایزوفتالیک صادراتی بر اساس فاکتورهایی مانند متریال های استفاده شده در آن و نوسانات قیمتی در بازار تعیین می شود و تلاش بازرگانان و صادر کنندگان بر این است که برای جلب رضایت مشتریان آنها را با قیمت های بسیار مناسب به فروش برسانند تا همواره شاهد سرمایه گذاری کشورهای دیگر بر روی این محصولات ایرانی باشند.
ما در سامانه فروش اینترنتی خود، قیمت ها را به صورت روزانه درج می نمایم و علاقمندان می توانند به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. در صورتی که شما یکی از بازرگانان این محصول هستید جهت دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت عمده می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما