نرخ رزین ایزوفتالیک بشکه ای

رزین ایزوفتالیک بشکه ای با نرخ روز به فروش می رسد. رزین ها از جمله مواد مصنوعی هستند که حاصل ترکیب الکل های چند عاملی و اسید های آلی دو عاملی می باشند. از این مواد به طور گسترده در ساخت انواع قالب، تونر در چاپگر های لیزری و همچنین مجسمه سازی و کار های حجمی استفاده می شود. دو دسته از رزین اشباع و غیر اشباع وجود دارد که نوع دوم را پلیمر های تراکمی تشکیل داده که اتیلن گلیکول دسته ای از الکل هایی است که در این مواد به کار برده می شود. 

نرخ رزین ایزوفتالیک بشکه ای

مهم ترین ارقام رزین پلی استر کدام اند؟

مهم ترین ارقام رزین پلی استر کدام اند؟

رزین ها نوعی ماده صنعتی و شیمیایی هستند که حالت مایع دارند و در اثر خنک و سرد شدن حالت جامد به خود گرفته و سخت می شوند. در واقع این ویژگی یعنی مبدل شدن از حالت مایع به جامد کاربرد این ماده را به طور گسترده افزایش داده است.

از انواع رزین ایزوفتالیک یا ارتوفتالیک در بخش های صنعتی همچون ساخت کشتی استفاده می شود و در بخش های غیر صنعتی نیز از آنها جهت ساخت قالب های مختلف و مجسمه سازی استفاده های زیادی می شود.

ویژگی سخت شدن رزین ها به آنها مقاومت لازم را بخشیده و به همین جهت در مواردی که نیاز به مقاوم سازی وجود داشته باشد می توان از آنها به عنوان بهترین گزینه مناسب استفاده کرد.

همچنین انواع رزین پلی استر ها در برابر گرما مقاوم بوده و از دوام بالا برخوردار می باشند. این مواد در کارخانجات صنایع شیمیایی تولید و در بسته بندی های مختلف کوچک و بزرگ با ظرفیت های متفاوت آماده عرضه به بازار می شوند. کیفیت ساخت و نام برند سازنده از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت این مواد هستند که مشخصات تولید کننده روی ظروف حاوی این مواد از جمله ظروف بشکه ای یا مقادیر دیگر آن درج می شود.

بازار فروش رزین ایزوفتالیک بشکه ای

بازار فروش رزین ایزوفتالیک بشکه ای

محصولات رزینی پس از تولید در کارخانجات صنعتی و شیمیایی در بسته بندی های مختلف از جمله بسته های بشکه ای در بازار رزین ایزوفتالیک به فروش می رسند.

نرخ رزین ایزوفتالیک متاثر از برخی عوامل مانند قیمت خرید مواد اولیه و همچنین هزینه های تمام شده طی فرایند تولید بوده از این رو قیمت آن در بازار تابعی از این فاکتور ها می باشد. به عنوان مثال در صورتی که قیمت خرید مواد اولیه تولید با افزایش روبرو شود قیمت نهایی آن نیز با افزایش همراه خواهد شد.

از طرفی دیگر شیوه و نوع بسته بندی و مقدار خرید نیز در تعیین نرخ این کالا موثر می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما