مرکز عرضه الیاف سوزنی ۳۰۰ گرمی

الیاف سوزنی 300 گرم محصولی از الیاف مصنوعی است که امروزه به دلیل کاربردهای فراوان در صنعت کالاهای خواب بسیار محبوب شده است. خرید الیاف سوزنی ۳۰۰ گرمی فله از کارخانه معمولاً در ضخامت و بسته های 10 تایی انجام می شود که کیفیت بسیار بالایی دارد.

مرکز عرضه الیاف سوزنی ۳۰۰ گرمی

مهمترین مشخصه الیاف سوزنی

مهمترین مشخصه الیاف سوزنی

نوعی الیاف مصنوعی پنبه سفید است که حجیم و کرکی است و انعطاف پذیری بالایی دارد و به راحتی شسته می شود و کاملا بهداشتی است. از طرف دیگر، گرد و غبار و خاک را جذب نمی کند و کاملا ضد حساسیت است. الیاف برش نوع دیگری از الیاف است که در سوزن های 300 گرمی استفاده می شود که دارای چگالی بسیار بالایی است. این الیاف در یک سطح صاف و منسجم تولید می شوند، این الیاف بسیار متراکم هستند اما در عین حال به راحتی جمع می شوند. الیاف برش سوزنی 300 گرم به صورت آکاردئون است، معمولاً تولید انواع الیاف در ضخامت 3 سانتی متر، 5 سانتی متر در 85 در 185 است.

همچنین 300 گرم الیاف سوزنی با ضخامت 10 سانتی متر در عرض 90 تولید می شود توسط 2 متر، که بسیار با کیفیت و با دوام است. وزن هر سوزن 300 گرمی تولید شده معمولاً 1200 یا 1500 گرم است. خرید الیاف سوزنی برش خورده در بسته های ده تایی و خرید 300 گرم الیاف سوزنی پنبه ای در کیسه های 20 یا 30 کیلویی انجام می شود که تولید کنندگان می توانند برای تهیه 300 گرم الیاف سوزنی از طریق تماس با ما ارتباطات داخلی گرفتن. متقاضیان می توانند این الیاف را از یک بسته و کیسه تهیه کنند تا به تمام نقاط کشور ارسال شود.

صادرات تنوع الیاف سوزنی ۳۰۰ گرمی

صادرات تنوع الیاف سوزنی ۳۰۰ گرمی

تأمین مستقیم الیاف متری که از کارخانه از طریق ارتباط با محل 20 الیاف امکان پذیر است. شرکت ما با توجه به درخواست مشتری برای استفاده در صنایع مختلف: تختخواب، ساخت مبلمان و فیلتراسیون، بهترین الیاف متریک را در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید می کند و آنها را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. نحوه تأمین 300 گرم الیاف سوزنی بصورت رول و رول. این الیاف بسته به سفارش مشتری در ضخامت های مختلف از یک سانتی متر تا 4 سانتی متر تولید می شوند. الیاف لمینت بین 12 تا 16 کیلوگرم وزن دارند.

به عنوان مثال: الیاف 2 سانتی متری که به آنها الیاف 200 گرمی گفته می شود، در ابعاد یک متر بر متر حدود 200 گرم وزن دارند. و عرض این الیاف 2 متر و 25 سانتی متر است. متقاضیان عزیز می توانند برای خرید و فروش الیاف مورد نیاز خود با راههای ارتباطی داخل سایت تماس بگیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما