مرکز خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک صنعتی

رزین یک پلیمر است که دارای رنگی شفاف است و در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده است این کالا در برابر حرارت دادن حالتی نرم به خود می گیرد و به سادگی با رنگ مخلوط و می توان از انواع رنگی آن استفاده کرد ولی اگر در صنعتی به یک رزین با مقاومت خیلی زیاد نیاز داشته باشند نظیر صنعت ساخت قایق از انواع پلی استر ایزوفتالیک استفاده می کنند.
مرکز خرید انواع رزین ایزوفتالیک صنعتی را که یک رزین بسیار محکم مقاوم است را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است.

مرکز خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک صنعتی

تفاوت مهم رزین ایزوفتالیک با ارتوفتالیک

تفاوت مهم رزین ایزوفتالیک با ارتوفتالیک

رزین ها موادی هستند شفاف و به دلیل مقاومت بسیار زیادی که دارند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند از این کالا معمولا در صنایعی نظیر قایق و کشتی سازی و مجسمه سازی و مبل سازی و حتی در صنایع هوایی استفاده می کنند.

دو رزین پلی استر ایزوفتالیک و ارتوفتالیک دو کالایی هستند که در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و تفاوت زیادی هم ندارند ولی اگر در جایی به رزین مقاوم تری احتیاج داشته باشند از رزین پلی استر ایزوفتالیک استفاده می کنند. انواع این کالا با حرارت و گرم کردن شکل اولیه خود را از دست داده و کاملا نرم و شکل پذیر می شوند و شما می توانید آن را به هر شکلی در آورید از همین خصوصیت رزین استفاده کرده و این محصول را در صنعت قایق ساری مانند یا لایه و پوشش برای ضد آب کردن قایق استفاده می کنند اما همین که رزین خشک شد درست مانند سدی جلوی عبور آب و رطوبت را می گیرد‌.

انواع رزین ایزوفتالیک و ارتوفتالیک دارای مقاومت بسیار زیادی است و از قیمتی بسیار مناسب برخوردار هستند و جز رزین هایی هستند که بسیار پر مصرف هستند.

فروش مستقیم رزین ایزوفتالیک صنعتی

فروش مستقیم رزین ایزوفتالیک صنعتی

تولید کننده انواع رزین ایزوفتالیک صنعتی را از بهترین مواد اولیه موجود در بازار و از مقاوم ترین انواع این کالا تولید و این کالا را با مشارکت شرکت های پخش و در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع و در اختیار تمام متقاضیان این کالا قرار داده است.

تولید کننده انواع رزین های صنعتی را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار تمام متقاضیان این محصول صنعتی قرار داده و شما می توانید انواع این کالا را با قیمتی مناسب تر خریداری فرمایید اگر تمام واسطه ها را حذف و کالا را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

اما شما می توانید از فروش رزین ایزوفتالیک به صورت عمده نیز برخوردار و در این صورت از نازلترین قیمت خرید یعنی قیمت پایه تعیین شده توسط تولید کننده استفاده نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما