مرکز تولید رزین پلی استر سه جزئی

تولید رزین پلی استر سه جزئی بر پایه رزین پلی استر غیر اشباع می‌باشد‌.

معمولا از این محصول بیشتر در زمینه مصنوعات چوبی استفاده می‌کنند.چون دارای چسبندگی عالی است بر روی سطح چوب به خوبی قرار می‌گیرد و باعث افزایش مقاومت آن می‌شود‌.

این محصول یکی از خاص‌ترین انواع رزین پلی استر می‌باشد‌.که کاربرد های زیادی در زمینه مجسمه سازی، کار های صنعتی، تولید سنگ مصنوعی، زیورالات و غیره…. دارد‌.

مرکز تولید رزین پلی استر سه جزئی

رقیق کننده مناسب رزین پلی استر سه جزئی

رقیق کننده مناسب رزین پلی استر سه جزئی

ویژگی‌های رزین پلی‌استر  سه جزئی عبارتند از :

از آن به عنوان لایه نهایی استفاده می‌شود‌.

برای حفاظت و زیبایی چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.

روی سطح مورد نظر چسبندگی بالا ایجاد می‌کند‌.

مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب دارد و در شرایط آب و هوایی مختلف رنگ پس نمی‌دهد‌.

باعث ایجاد درخشندگی بر روی سطوح می‌شود‌.

میزان بوی بد و زننده‌ی آن حداقل است‌.

رزین پلی‌استر ابتدا به صورت مایع است وقتی با هارنر مخلوط می‌شود پس از مدتی حرارت آن بالا می‌رود و به حالت ژله درمی‌آید و پس از آن کم کم سفت و محکم می‌شود‌.

رزین پلی استر  بیشترین کارآیی را در زمینه مصنوعات چوبی دارد مانند مبل سازی ، در عین حال که زیبایی خاصی به مبل می‌دهد باعث افزایش مقاومت بدنه آن هم می‌شود.

  فضای خانه های امروزی به گونه‌ای است که همه روزه با انواع مختلف این محصول سر و کار داریم‌. که از جمله آن می‌توان به میز و صندلی ، مبلمان، کابینت های اشپز خانه، انواع کف پوش هاو کمد‌های دیواری را نام برد‌. همچنین در انواع زیورآلاتی که خانم ها همه روزه استفاده می‌کنند مورد مصرف قرار می‌گیرد‌.

مرکز ارائه رزین پلی استر سه جزئی

مرکز ارائه رزین پلی استر سه جزئی

 این محصول به خاطر زیبایی منحصر به فردی که دارد در سال‌های اخیر به یکی از  پر مصرف ترین رزین پلی استر های موجود در بازار تبدیل شده است.مصرف کنند گان علاقه زیادی برای خرید و استفاده از این محصول باکیفیت و زیبا دارند کیفیت این محصول باعث شده است که فروش آن فقط در داخل کشور نباشد و کشور های زیادی از جمله روسیه، ترکیه، عراق، قطر،امارات و سایر کشور ها مشتری و مصرف کننده آن باشند‌.

قیمت این محصول با توجه به کیفیت بالا و زیبایی خاصی که دارد هم بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

خرید و ارائه رزین پلی استر از طریق خرید اینترنتی، خرید از فروشگاه، خرید از مراکز عمده فروشی و خرده فروشی سطح شهر ، خرید از تولید کننده اصلی و بدون واسطه امکان پذیر می‌باشد‌. ولی اگر قصد خرید عمده محصول را دارید بهتر است به شهر های اصفهان و بوشهر که قطب تولید این نوع محصول در ایران هستند سری بزنید‌.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما