قیمت روز رزین وینیل استر

رزین وینیل استر یک نوع از رزین می باشد که برای صنایع بسیار زیادی کاربرد دارد قیمت روز این بستگی به مواد و متریال اولیه که در تولید آن استفاده شده،حجم رزین به فروش گذاشته شده بسته بندی آن و سایر عوامل دارد. البته تولید کنندگان بسیاری قیمت های استثنایی و مناسبی را روی این گونه رزین ها میگذارند تا مشتریان بتوانند برای داشتن تولیدات ای بهتر به خرید این رزین ها بپردازند.

قیمت روز رزین وینیل استر

خواص مکانیکی رزین وینیل استر

خواص مکانیکی رزین وینیل استر

رزین استر دارای خواص بسیار زیادی می باشد که یکی از این خواص خواص مکانیکی آن است.ما در این مطلب به معرفی خواص مکانیکی رزین وینیل استر می پردازیم و به افرادی که قصد خرید و آشنایی با این نوع رزین را دارند پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه بمانند و از خواص مکانیکی رزین وینیل استر مطلع شوند.

این نوع از رزین در برابر رزین پلی استر از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت است که از رزین پلی استر در تولید وسایل تزیینی و دکوری استفاده می‌شود و از رزین وینیل استر در تولیدات صنعتی که نیاز به مقاومت بسیار بالایی دارد استفاده می‌شود مثلاً از این نوع رزین لوله‌های بسیار مقاومی تولید می‌شود که می‌توان از لحاظ مقاومت آن را برابر با بتن دانست.

از سایر خواص مکانیکی رزین وینیل استر شکل گیری بسیار بالای آن می باشد به طوری که می توانیم بگوییم این نوع رزین در مقایسه با سایر رزین ها تمام نقاط قالب را فرا گرفته و به ریزترین نقاط قالبی که در آن ریخته شده نفوذ می کند و شکل پذیری بسیار بالایی دارد.

این نوع از رزین مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه ها و اکساید شدن و یا پوسیدگی به آب دارند به همین دلیل است که از آن بیشترین استفاده برای تولید لوله ها و کابل های انتقال آب میشود.بنابراین می توانیم بگوییم بهترین رزین از جهت ماندگاری و دوام می باشد.

این رزین تلفیقی از رزین های اپوکسی برای زین های پلی استر می باشد به همین دلیل مقاومت مکانیکی بسیار بالای رزینهای اپوکسی را داراست و از طرف دیگر دارای مزیت های شیمیایی نوعی از رزین ها که به رزین پلی استر معروف است می باشد. به همین جهت کامل ترین و جامع ترین نوع رزین،رزین وینل استر است‌.

پخش انواع رزین وینیل استر

پخش انواع رزین وینیل استر

رزین تولید شده توسط شرکت‌های رزیتان،کیتون فراپل و بوشهر بهترین رزین هایی می باشند که در کشور ما تولید می شوند این رزین ها از جهت کیفیت حرف اول را در منطقه خاورمیانه می زنند به همین جهت پخش رزین وینیل استر تولید شده از این شرکت‌ها به تمامی نقاط این منطقه صورت می گیرد. قیمت رزین وینیل نیز با توجه به عواملی که در ابتدای متن گفتیم متغیر خواهد بود به همین جهت در قیمت های بسیار متفاوتی روی این نوع از این ها گذاشته شده که موجب این می‌شود که اقشار مختلفی از آن ها خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما