قیمت رزین پلی استر غیر اشباع مایع

قیمت رزین پلی استر مایع به نسبت محصول فراورده های شیمیایی مشابه خود بسیار مناسب می باشد اما در خرید این محصول توسط مشتری ها باید یه نوع کارایی و کاربرد های متفاوت آن ها نیز توجه زیادی شود.

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع مایع

تفاوت رزین پلی استر اشباع با غیر اشباع

تفاوت رزین پلی استر اشباع با غیر اشباع

به طور کلی و از نظر ساختاری رزین های اشباع دارای هیچ زنجیری در ذره های سازنده خود نیستند اما رزین های اشباع نشده دارای زنجیر اصلی و پیوند دو گانه در ساختار خود می باشند که در نتیجه باعث ایجاد شاخه ای شدن و بالک هایی در رزین های غیر اشباع خواهد شد.

انواع رزین پلی استر در بازار های فروش وجود دارد که هر یک برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به رزین های اشباع اشاره داشت که دارای شاخه یا زنجیری نبوده و معمولا ساختار آن ها به وسیله واکنش هایی به وجود خواهد آمد که از مصرف بیش از حد گلیکول می باشد که در نتیجه سبب ایجاد هیدروکسیل و یا کربوکسیل خاتمه یافته می شود.

رزین های اشباع در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به روکش های سیم پیچ ها اشاره داشت و علاوه بر این به عنوان آغاز گر و رنگ پشتی، جوهر های چاپی، کویل هایی که دارای روکش حرارتی هستند کاربرد دارد.

اما رزین های غیر اشباع یکی از مرسوم ترین فراورده های شیمیایی هستند که در ستون فقرات ساختار خود دارای شاخه هایی هستند که باعث ایجاد پیوند مضاعف در آن ها خواهد شد و بر خلاف رزین های اشباع که در اثر واکنش گلیکول تشکیل می شوند، این رزین ها در اثر ترکیب و واکنش دی کربوکسیلیک اسید تشکیل می شوند.

 از خصوصیات مهم رزین های غیر اشباع که سبب تمایز آن ها با رزین های اشباع خواهد شد مقاومت حرارتی بالا آن ها می باشد که سبب ایجاد فشرده شدن و افزایش مقاومت بالا آن ها شده و علاوه بر این در کشش و میزان انعطاف پذیری آن ها نیز تاثیر زیادی می گذارد و به همین دلیل باعث ایجاد خاصیت دی الکتریک و سیالیت بالا در آن ها می شود.

خرید عمده انواع رزین پلی استر مایع صنعتی

خرید عمده انواع رزین پلی استر مایع صنعتی

شرکت های تولید کننده رزین پلی استر صنعتی به عرضه انواع این محصول به صورت عمده می پردازند که عموم متقاضی ها و خریدار های این رزین، کارخانه های صنعتی و تولید رنگ و چسب هستند.

قیمت این رزین ها به دلیل نوسان های ایجاد شده در بازار به صورت روزانه و از طریق سایت های معتبر در اختیار خریدار ها قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما